21 Şubat 2014 Cuma

SENİ ÇOK ÖZLÜYORUM ANNE


Sabahları .... İşe gitme anne...
Akşam dönünce .. Sürprizin var mı anne? ..
Ben seni seviyorum deyince de cevaben seni çok özlüyorum anne ...

Neredeyse 3 yaşında artık Aras. Kendi tercihleri var, sevdikleri, sevmedikleri .. Bunu ifade etmesini bilerek konuşuyor.. 
Seda da Efe için yazmış geçenlerde, gözümüzün önünde büyüdü işte.. gık çıkartamazken bizi güldürecek şekilde patır patır kuruyor cümleleri.
İnsan inanamıyor haliyle, bebeğim büyüdü diye içli içli bakmakla yetiniyorum sadece güzel gözlerine.

İşte Aras'dan bir kaç inci ...

van-diyu-tiri-boy-bay-siks-sobe-iyt-nayn-sen ... aynen böyle 10'a kadar ingilizce sayıyor :)
Senin adın ne ? Ayas Kayaan .. Ben de Müge Karahan diyince hayır sen Üge'sin ben Ayas Kayaanım ... :)
Büyüyünce ne olacaksın? Piyot :) Nereye gideceksin ? Bodrum'a :) 
Sen kaç yaşındasın ? 3 ... peki ben kaç yaşındayım 4 ... peki baban kaç yaşında 5 :)
Aras, trenler nereye gidiyor ? Ankara'ya .. Kim var Ankara'da ? Atatürk ... (Gurur duyan bir yüz ifadesi ile)
En sevdiğin çorba ne? Sayı çobaa (Mercimek) peki başka ?  yeşil çobaa (Ispanak) peki başka? beyaz çooba (Tavuk) 
Aras sen muz yer misin? Hayıv :) ben muz yemem anne... Maymunlar muz yer :) 


Ve geçenlerde aramızdaki diğer diyolog 
Aras seni çok seviyorum...
Ben de seni çok özlüyorum anne !

Sonuç... ağlama Müge ağlama ... tek çalışan anne sen değilsin !









Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails