2 Nisan 2013 Salı

SOFRA DERGİSİ NİSAN 2013 SAYISINDAYIM

Instagram takipçilerimden biri çok güzel yorumladı... Güzel hatıralar biriktiriyorsun... diyerek !
Evet, hakkı .. Benim için çok değerli anılar bunlar, önce Star Tv de yayınlanan Soframız programı sonra da Uzman Tv için yapmaya başladığım çekimler.. Hep bahsettiğim çocukluk oyunlarımın hayata geçtiği çalışmalar oldular. Bunlara bir yenisi daha eklendi, bu ayki Sofra dergisinde elma konseptinin ev sahipliğini yapmam teklif edildiğinde çok ama çok heyecanlanmış, bir o kadar da gurur duymuştum .. 6 tane tarifim yayınlandı .. Yaptıklarım daha önce sizlere aktardığım gıda fotoğrafçılığı atölyesinde de hocam olan değerli fotoğraf üstadı Erkin Ön'üm objektifi ile daha da albenili bir hale büründü.
Sizler de bu sevincime ortak olmak ister, tariflerimi fotoğrafları ile incelemek isterseniz dergiye bayilerden ulaşabilirsiniz.
Unutmadan şunu da söylemek istiyorum ... Beni 7 yıldır takip edip hiç bırakmayan siz sevgili okurlarım, birileri beni farkediyor ve bu projeleri bana sunuyorsa bu sizlerin sayesinde oluyor, çok teşekkür ediyorum hepinize..
Sevgilerimle ,
Müge

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails