2 Nisan 2013 Salı

SOFRA DERGİSİ NİSAN 2013 SAYISINDAYIM

Instagram takipçilerimden biri çok güzel yorumladı... Güzel hatıralar biriktiriyorsun... diyerek !
Evet, hakkı .. Benim için çok değerli anılar bunlar, önce Star Tv de yayınlanan Soframız programı sonra da Uzman Tv için yapmaya başladığım çekimler.. Hep bahsettiğim çocukluk oyunlarımın hayata geçtiği çalışmalar oldular. Bunlara bir yenisi daha eklendi, bu ayki Sofra dergisinde elma konseptinin ev sahipliğini yapmam teklif edildiğinde çok ama çok heyecanlanmış, bir o kadar da gurur duymuştum .. 6 tane tarifim yayınlandı .. Yaptıklarım daha önce sizlere aktardığım gıda fotoğrafçılığı atölyesinde de hocam olan değerli fotoğraf üstadı Erkin Ön'üm objektifi ile daha da albenili bir hale büründü.
Sizler de bu sevincime ortak olmak ister, tariflerimi fotoğrafları ile incelemek isterseniz dergiye bayilerden ulaşabilirsiniz.
Unutmadan şunu da söylemek istiyorum ... Beni 7 yıldır takip edip hiç bırakmayan siz sevgili okurlarım, birileri beni farkediyor ve bu projeleri bana sunuyorsa bu sizlerin sayesinde oluyor, çok teşekkür ediyorum hepinize..
Sevgilerimle ,
Müge

24 yorum:

mosguetravelerMosguetraveler dedi ki...

Basarilarinizin devamini dilerim
Bu gun hemen bir dergi alacagim hatira kalsin
Hayirli gunler

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

Ne kadar güzel tebrik ederim, başarılarınız daim olsun inş.
Sevgiler

aslı dedi ki...

tebrik ederim müge hanım :) başarılarınızın devamını dilerim. sevgiler.

Ebrushka Blog dedi ki...

Tebrik ediyorum harikasınız :)

prensesmutfagi dedi ki...

Tariflerini severek merakla takip ettiğim ve kolayca iletişime geçebildiğim Müge ablacım; sizinle ben bile gurur duydum desem.... Tebrik ederim. Dilerim her zaman hayalleriniz yüzünüzü güldürerek gerçekleşir. Sevgilermle ;)

ebru dedi ki...

Tebrikler Sevgili Müge

Unknown dedi ki...

nasıl seviniyorum senin adına çünkü biliyorum ki mutlusun:)
daha nice başarılar senin olsun biz hep takipteyiz.

Unknown dedi ki...

nasıl seviniyorum senin adına çünkü biliyorum ki mutlusun:)
daha nice başarılar senin olsun biz hep takipteyiz.

bırtutamkekik dedi ki...

tebrik ederim mügecim..
nice güzel başarılara imza atman dileğimle...
sevgiler...:)

suhuba dedi ki...

Vay süper. Ne güzel ben çok sevindim. Senden direk izleyerek tarif almak çok sevimli geldi gözüme. Benim mutfağımdaymışsın gibi :)

Adsız dedi ki...

Tebrikler hemen bir tane dergi alayım bugün.Sevgiler Suna...

Pumpulininmutfagi dedi ki...

Tebrikler
Başarılarınızın devamını dilerim
Sevgiler:)

cemile basaran dedi ki...

Birazdan bir avm ye gidip dergiyi alacağım.Sanal akrabalarımın başarısı sanal olarak değil gerçekten sevindiriyor beni.Gönlünüzden geçen tüm güzellikler sizinle olsun...

Mutfak Dili dedi ki...

Daha nice guzel basarilara insallah.

Selen dedi ki...

Canim
Eminim yine sahaneler yarattin. Senin oldugun Sofra kacar mi hic ;) ilk firsatta aliyorum...
Optumm

Melih Cengiz dedi ki...

Paylaşım için Teşekkürler. Tenis Dersleri

Pelin dedi ki...

Tebrikler Mügeciğim. Söylemiş miydim bilemedim şimdi seni TV de de izlemiştim. Çok başarılıydı.
Sevgiler

sevdaninsokagi dedi ki...

Tebrik ederim, başarılarınızın devamını dilerim :)

Sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Harikasınız, Elinize emeğinize sağlık, Sevgiler

Yemekbahane dedi ki...

Teşekkür ederim seyyah Gül sevgiler

Yemekbahane dedi ki...

Sevgili ela teşekkür ederim

Yemekbahane dedi ki...

Sevgili aslı & Ebru
Çok teşekkür ediyorum
Sevgiler

Yemekbahane dedi ki...

Canımsın :) desteğin için çok teşekkür ederim
Sevgiler

Yemekbahane dedi ki...

Evet Aylin çok mutluyum haklısın
Desteğin için sonsuz teşekkür

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails