8 Haziran 2011 Çarşamba

VE AJANDA 1 YAŞINDA DEDİK... HAZİRAN 2011 SAYISI YAYINDA!

ajanda haziran 2011



Geçtiğimiz 12 ayda ne çok şey olmuş.. Arasıma kavuşmanın yanında hayatımda bir sürü şey olmuş bitmiş.. Bunlardan biri de Ajanda..Bir fikrin üzerinde yapılan çalışmalar, yaşanan heyecanlar, sarfedilen emekler bize tam 12 sayılık bir seri vermiş, hem de her birinde kendimizi geliştirdiğimiz, kalite çıtasını yukarı çekmeye özen gösterdiğimiz 12 sayı.
Ajanda ekibi gururla sunar 12. sayısını ... 1. yaşımızı kutladığımız sayımız yine dopdolu..
Ekip olarak yeni yaşımızı kutladığımız organizasyonumuzda ortak tek temennimiz şu oldu ...Nice sayılara !

Keyifle okuyacağınızı ümit ettiğim Haziran 2011 sayısını okumak için blogumuzu ziyaret edebilirsiniz.
Online okumak için buyrun buraya tıklayın!

5 yorum:

yemekbiraşk dedi ki...

kutluyorum sizi.. zaman nede çabuk akmış daha dün gibi.. ilk sayısı çıkalı..
sevgiler..

Tümay dedi ki...

Canım benim bunca koşuşturman arasında seni ve dergiye emeği geçen tüm arkadaşlarını kutluyorum. Nice nice yıllara. Daha uzun yıllar okuyalım sizi:) Bu sayıyı okudum bile zaten:) Çok öpüyorum canım.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

derginizin uzuuuun yıllar yayınlarının sürmesi dileğiyle sevgiler:)

sibelyalcincom dedi ki...

Tebrik ederim :)))) uzun yıllar yayında olmanız dileğimle:)))

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Tüm ekibi tebrik ederim. Nice başarılı yayın yıllarına ulaşırsınız umarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails