29 Haziran 2009 Pazartesi

DÖNÜŞÜM HİÇ DE MUHTEŞEM OLMADI

Bir film seyretmiştim birgün. Kızın biri bir trene biniyor ve hayatı o trende şekilleniyor.. Ya o trene binmeseydi ne olacaktı? Film o iki senaryoyu da gösteriyordu.. Birbirinden farklı o iki hikayeyi.

Acaba başka olsaydı benim senaryom nasıl bir hayatım olurdu diye düşündünüz mü hiç? Ben bunu sıkça yaparım. Anlamsızca olsa da yaparım.

Benim trenim neydi acaba diye düşünürüm hep.. Ya "O" hiç çıkmasaydı karşımıza ... Ya "O" olmadığı için hayatımızda daha mi normal olurdu herşey? Ben de bilir miydim herkesin hayatının içinde olan normal şeyleri, hisleri ? "O" olmasaydı , herkes olduğu gibi kalır, sevilmeye değer olmaya devam eder miydi? "O" olmasaydı ben daha mı az güçlü olurdum yoksa daha da mı güçlü ?
"O" olmasaydı gitmem dediğim yerler , bakmam dediğim yüzler olur muydu?

"O" olmasaydı burada da dökemediğim gözyaşını dökermiydim yine aynı gün aynı saatte sen gittiğinde?

Ben çocukken adımı bilen çocukluğumun anneannesi de gitti uzaklara..

İçimde hep o soru olacak, sonuna kadar ?

Ya "O" olmasaydı daha çok mu acı çekerdim, daha az mı ?

10 yorum:

Betül KAVAL dedi ki...

canım başın sağolsun. allah hayırlı ölümler varsin. Günahlarını affetsin.

sevgiler

ebruakin dedi ki...

Başınız sağolsun. Allah sabırlar versin...

müjde dedi ki...

Canım başın sağolsun.Allah acınızı unutturacak başka acı göstermesin...

Seda dedi ki...

Başınız sağolsun Allah sabır versin.....

Özlem dedi ki...

Başın sağolsun, Allah sabırlar versin

pecete dedi ki...

Mekanı cennet olsun...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Allah rahmet eylesin! Huzur içinde nur içinde yatsın inşallah! Geride kalanlara sabır versin Allah!

ece dedi ki...

ben mi yalnış anladım yoksa dedeniz ve anneanneniz size kötü bir şeyler mi hatırlatıyordu, dedeniz için annemim babası yazmışsınız bana biraz resmi geldi, yalnış anladım ise bağışlayın, sanki onları sevmemiş gibi bir anlam çıkardım ben

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Mügecim başın sağolsun, aslında dökülen gözyaşlarıyla orantılı değildir asla gidene sevgimiz. çoğu zaman akmazlar ama en derin yarayı da onlar açar. Umarım kısa zamanda atlatırsın.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails