14 Ocak 2009 Çarşamba

ZARİF ARKADAŞIMDAN ALTERNATİF BİR DAVET SOFRASI ÖRNEĞİ

Yılbaşı ertesinde bir de üniversite tayfası olarak toplandık. Daha önce de sizlerle bir davet menüsünü ve sofrasını paylaştığım canım arkadaşım Esen yine bizi evinde ağırladı.

Her zamanki gibi ince detaylarla zarifleştirilmiş harika bir sofra karşıladı bizi. Masadaki çiçeklerden şamdanlara kadar tüm dekoratif objeler ev sahibinin konuklarına verdiği özenin birer simgesiydi adeta.
Her birimizin tabağına tek tek yerleştirilmiş kalpli ve paketli çikolatalar ise masaya olan ilgimizi bir kat daha arttırdı.

Deniz ürünleri konsepti hakim olan menümüz;

  • Özenle hazırlanmış, karidesli,somonlu, havyarlı kanepeler
  • Midye Dolma
  • Mevsim Salatası
  • Deniz ürünlü & kremalı spagetti
  • Kuru Meyveli Cheesecake

Ayrıca ben de giderken Franbuazlı Cheesecake götürdüğüm için tatlı konusunda biraz abarttık galiba :)

Hayatınızda hep güzel sofralara vesile olacak güzel günler geçirmeniz dileğiyle,

Afiyetle,


6 yorum:

Hülya dedi ki...

BAYILDIM SOFRAYA DA MENÜYE DE..
TARİFLER DE GELECEK Mİ ?

Seda dedi ki...

şahane görünüyo arkadaşınızın ellerine sağlık.....

Unknown dedi ki...

çook güzel bir sofra bayıldım görüntüye.ellerinize sağlık arkadaşınızın

Gönül dedi ki...

masanın görüntüsünede menüyede bayıldım bayıldım ellerine sağlık arkadaşınızın süper olmuş herşey...dostluğunuzun her daim sürmesini dilerim..sevgilerimle öpüyorum

Sevde dedi ki...

Kanepelere ve kalpli çikolatalara bayıldım arkadaşım :)
Arkadaşın çsok zarif düşünceli..

Adsız dedi ki...

Makarnanın tarifini sabırsızlıkla bekliyorum.Arkadaşının ellerine sağlık.Sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails