6 Haziran 2015 Cumartesi

POYRAZ'IN BABY SHOWER PARTİSİ

Babyshower partisi Adalet duygusu bu .. Aras'a ne yaptıysam ona da yapıcam niyeti :) Aras'a da bloggerlardan hariç bir parti yapmıştım. O zaman Poyraz'ın da böyle bir partisi olmalıydı ... Bu sefer hamileliğim psikolojik olarak zor geçtiği için dışarda yapmaya gücüm yetmedi ne yalan söyliyim. PMS sayesinde suya sabuna da dokunmadan evde bir parti hazırladım. Partide gri ve mint yeşilini tercih etttim renk olarak. Tül satın almaya gittiğimde , gri tülü ne yapacaksın sorularına maruz kalsam da sonuçtan hayli mutlu olduğumu söyleyebilirim. Beni biliyorsunuz artık farklı olmak isterim, kendimi tekrarlamaktan hoşlanmam. O yüzden bu partide de ufak da olsa farklı bir şeyler denemeye çalıştım. Gelin detaylara beraber bakalım.

Babyshower partisi Anı kartları ile başlayalım...
Bu kart işi hoşuma gidiyor. Defter olunca defter elden ele dolaşmıyor bence pek yazab olmuyor. Ama kartları ya dağıtınca ya da ortalık bir yere koyunca ilgi çekiyor ve yazıyorlar. Poyraz için pinterestte görüp beğendiğim bir modeli uyguladık. PMS'nin tü ayrıntıları hazırladığı bu partide, bu pano masanın üzerinde dekoratif bir unsur olarak da çok şık durdu.
Babyshower partisi
Daha sonra hastane odasında da kullandığım bu pano, şimdi üzeri yazılı anı kartları ile beraber çocukların odasında duvarda asılı ...

Babyshower partisi
Hediyelik olarak ise bu vintage görünümlü kese kağıdı rengi karton kutuların içinde badem şekerleri hazırlandı. Konsept renklerinde yün ile bağlanan kutularda minik etiketler kullanıldı.
Babyshower partisi
Peçetelik ise yine farklı bir tarz oldu. Sicim ile bağlanan ucunda etiketli peçetelikleri peçetenin içine sardığım çatal ve bıçaklara dolayıp mavi bir kovada masaya yerleştirdik.
Babyshower partisi

Menü kartlarımız ... İki farklı şekilde hazırlandı.

Babyshower partisi
Babyshower partisi

Konuklar için oyunların sonrasında verilmek üzere aldığım hediyeleri bu şekilde paketledim.

Babyshower partisi
Masamızın genel görüntüsü. Büfe şeklinde hazırladığım masayı gri tülden bombe yaparak süsledim. Tam üstüne de gri yeşil balonlar astım. Babyshower partisi

Partide pasta yerine cupcake tercih ettim. Konsepti keklerin üzerine ustalıkla yansıtan ise kurabiyekalıbının sahipleri yetenekli arkadaşlarım Pınar ve Bahar.
Babyshower partisi Geçen sefer de oyunlarla partiye renk katmıştım, bu sefer de 3 farklı babyshower partisi oyunu hazırladım.. Birincisi annenin alışveriş sepeti oldu. Küçük bir sepete bebek ile ilgili olabilecek eşyalar yerleştirdim (emzik, pişik kremi, ateş ölçer, patik, body, mama kaşığı gibi) bir başka yere de bunların fiyatlarını etiketlere yazdım. Konuklarımdan bu etiketleri eşyalarla eşleştirmelerini istedim. En fazla doğru çıkartana hediye verdim. İkinci oyun için iki etap uyguladım. 30 sn içinde en fazla bebek ile ilgili gereç yazan 3 kişiyi belirledim. Konular içinden ayrıca 3 kişilik bir jüri oluşturdum. Sonra birinci aşamayı geçen bu üç kişiye oyun hamuru verip, 1 dk içinde hamurdan bebek yapmalarını istedim. Sonuçları jüriye değerlendirtip birinciye ödül verdim. Üçüncü oyunda da internetten canlıların hamilelik sürelerini buldum ve karışık şekilde bir liste hazırladım. Doğru eşleştirmeyi en fazla yapan kişiye ödül verdim. İşte benim partilerimin detayları bunlardı.. İçinizde bunun gibi keyifli bir hazırlık sürecinde olanlarınıza şimdiden iyi doğumlar diliyorum.. Ben Poyrazıma kavuştum, bu partiler de hakikaten bana hem meşgale hem de moral oldular.. Hastane odası süslemelerim gelecek .... :) Afiyetle & sağlıkla,

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails