15 Kasım 2011 Salı

ÇALIŞAN ANNE KOÇU

calisanannekocu

Evet artık bir anneyim ve çalışan bir anneyim. Çalışan bir anne olarak gün benim için 24 saat olarak gözükse de aslında daha uzun sanki... Ev-iş-eş-çocuk-özel hayat derken kendimi çok kollu bir robot gibi hissediyorum ben de artık, bir çoğunuzun hissettiği gibi.
Çalışan anne koçu web sitesinin kurucusu ve Size Loto Vurdu kitabının yazarı sevgili Nil, bana sitenin yemek sayfasında yazmayı önerdiğinde ise kollarıma bir kol daha eklemekten hiç çekinmedim. Bundan böyle Yemekbahane'de paylaşmakta olduğum tariflerimi, çalışan annelere yönelik menülerle zenginleştirerek www.calisanannekocu.com platformunda, Mutfakta Çalışan Anne Var sayfasında paylaşıyor olacağım.

Bu sitede fayda görebileceğiniz daha bir sürü konu başlığı bulacağınıza eminim...
Bizi takip ederseniz çok sevinirim..

Sevgilerimle,

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Hepimizin böyle bir koça ihtiyacı var gerçekten. İşte blogları ve blogger olmayı bu yüzden çok seviyorum bana yalnız olmadığımı hissettiriyor.

Yasemin dedi ki...

hey yakisir benim bahaneme :)) heryere yetisirsin sen hic suphem yokkkk :)) optuum!

YELDA dedi ki...

kolay gelsin..:)) dolu olu yaşamak hayatı çok güzel değil mi..

Dışavurum dedi ki...

Tebrik ederim Mügeciğim, takip edeceğim...

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Eminim üstesinden gelirsin, hayırlı olsun.

u.aydin dedi ki...

eminim bu isin ustesinden gelirsin.bu blog seninse sen her seyi basarirsin sevgili muge.basarilar diliyorum.hersey gonlunce olur insallah.

Ordanburdanhayattan dedi ki...

insan ne kadar bölünürse ve ne kadar şeyi başarırsa o kadar kendine güveni artıyor bence. eminim üstesinden gelirsin Mügecim. sevgiler

GEZGIN dedi ki...

Sen de çalıştıkça dinlenenlerdensin :) Hepsine yetişeceğine şüphem yok :)

Tv İzle dedi ki...

Harika

Canlıtv dedi ki...

süper

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails