9 Mayıs 2011 Pazartesi

YENİ BİR DÖNEM BAŞLADI HAYATIMDA

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba...

Buralarda olamasam da gelen mesajlarınızı okuyorum.Beni yalnız bırakmadığınızı hissetmek bana nasıl iyi geliyor bir bilseniz. Bir müddet buralara sıkça uğrayamayacağımı biliyordunuz zaten, bunu 9 aydır beni takip edenler az çok tahmin etmiştir.O bekleyişim 28 nisanda son buldu, artık Aras'ım yanımda...Birbirimize alışmakla geçiyor günlerimiz.Hayatımın anlamı, yaşama bakışım değişti o geldiğinden beri, bir çok annenin olduğunun gibi.Şimdilik belirli bir rutinde gitse de günlerimiz, her an büyüdüğünü seyretmek büyük bir keyif gerçekten de.
Dün ilk anneler günümüzü kutladık oğlumla..Hayatımda yeni bir özel gün daha var artık ve sanırım bu en özeli oldu. Ayrıca dünün bir başka manası daha vardı ailemiz için..Biricik aşkım, sevgili eşimle 7. evlilik yıldönümümüzü kutladık. Geçtiğimiz senelerden farklı olarak minik oğlumuz bize katıldığı için çok daha anlamlı bir kutlama oldu.

İşte böyle sevgili dostlarım..

Bir müddet müsadenizle diyerek, tüm annelerin geçmiş anneler gününü kutluyorum...

Sağlıkla ve afiyetle kalın...

Müge

28 yorum:

ebrulitatlar dedi ki...

Gözün aydın. Bebişin analı babalı, iyi günlerde, sağlıkla büyüsün inş. Geçmiş olsun. Sevgiler..

Nalan Ünal dedi ki...

Aras bebek ve eşinle nice mutlu yıllar diliyorum.
Sevgiler

Ayşe dedi ki...

Tebrık ederım, Aras bebege hayirli bir omur dilerim..Size de gecmis olsun dileklerimle...Sevgiler...

pie kurabiye dedi ki...

Sevgili Müge,Sana,eşine ve Aras'a çok güzel bir yaşam diliyorum.Herşey gönlünüzce olsun.Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Sevgili Müge hanim,
ne güzel haberler bunlar, inanin sizin adiniza cok sevindim! Minik Aras'a hayirli, saglikli, mutlu ömürler dilerim. Gözünüz aydin olsun!
Feyza

Berceste dedi ki...

Ne guzel haberler bunlar Muge! Masallah... Mutlulugunuz katlanarak artsin. Saglikla buyusun Aras'cik da...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Mügeciğim nice güzel yıllar diliyorum eşinle ve oğlunla güle güle sağlıkla büyütmen dileğiyle sevgiler...

Zeynep'in Evi dedi ki...

Taze anne senin de anneler günün kutlu olsun, yavrun sağlıkla büyüsün:)

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Mutlu son....Mügecim, öncelikle tebrikler ablacım. Allah analı babalı ve sağlıkla büyütmek nasip etsin inşallah. Artık kendine daha fazla dikkat etmek ve iyi bakmak zorunda olduğunun farkındasındır herhalde:)) Bundan sonra eşinle yapacağın her kutlama çok daha anlamlı olacak..Çünkü artık sadece karı-koca değil aynı zamanda anne-babasınız. Yeni ünvan ve görevleriniz yani hayatınızın en büyük terfisi kutlu olsun tekrar..

Eya dedi ki...

Sevgili Mügecigim...gözün aydin...Aras bebek hosgelmis,sefalar getirmis...güzel günler sizinle olsun ama arayi cok acma...özletme...sevgiler

zehra

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Gözünaydın Mügecim,
Aras bebekte dünyaya hoş gelmiş sefalar getirmiş..

Nice mutlu yıllara eşinle ve oğluşunla

sevgiler

Gülcan dedi ki...

aile boyu nice yıllara inşallah.

NzlGl dedi ki...

Tebrik ediyorum Sevgili Müge
Allah analı-babalı büyütsün hep güzel günlerini göstersin bebişinin......
Sevgilerimle

BETÜLCE dedi ki...

Tebrik ederim Müge Hanım gözünüz aydın Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin.Eşinizlede daha nice yıllara bir ömür boyu sağlıklı ve mutlu bir şekilde Aras'ınızla beraber.

levanten dedi ki...

Müge Hanım;
Öncelikle sizi kutluyorum Aras bebeğe de bir ömür boyu anasıyla babasıyla mutlu bir hayat diliyorum.Çiçeği burnunda annemizinde anneler günü kutlu olsun. Sevgiyle kalın...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Sana anneliğin çok yakıştığına eminim Mügecim:))) Eşini ve seni tebrik ederim:) Arascım aramıza hoşgeldin:)) Uzuun, sağlıklı, mutlu bir ömrün olsun! Kolaylıklar dilerim Mügecim:)

zerrin-misss dedi ki...

Sevgili Müge, Aras ismiyle upuzun, sağlıklı bir hayat sürsün. Sana da kolay gelsin :))

Sıcacık sevgilerimle..

Tümay Öztürk dedi ki...

Mügecim gözün aydın canım benim! NE kadar sevindim anlatamam!Bu duyguları yaklaşık ay önce yaşamış biri olarak ewet anneler günü çok özeldi:) Minik Aras bak göreceksin aylar geçtikçe hele de sizi iyice benimseyince ne kadar daha tatlı olacak:) Canım sormak istediğin birşey olursa lütfen mutlaka sor. İstediğin saatte. Bilirim gece-gündüz bir gidiyor şimdi. Bizim bile hala oturmadı sistem:) Aras'ı çok çok kokla benim için:) Kendine çok dikkat et canım. Allah ananlı babalı büyütsün inşallah...

Saglıklımutfak dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün Mügecim:) Oğluşunla uzun bir ömür diliyorum sizlere. sevgiler

durutarifler dedi ki...

Sağlıklı sıhhatli anneli abablı büyütmek nasip etsin allah.
Sevgiler

GANNE dedi ki...

Mügecim, gözünüz aydın. Aras paşa sağlıkla katılmış aramıza. Sağlıkla ve mutlulukla daha nice evlilik yıldönümleri ve anneler günü kutlamaları yaparsınız inşallah.Öpüyorum. :)

Betül KAVAL dedi ki...

Mügecim hayırlı olsun allah analı babalı büyütsün canım. Anneliğin nasıl keyifli bir duygu olduğunu her geçen gün daha da iyi anlayacaksın. Hele bir konuşmaya başlasın değme keyfine o zaman.

öpüyorum ikinizi de.

sevgiler

Unknown dedi ki...

tebrikler bebeğinle ailenle mutluluklar çok hoşuma gitti yazdıkların darısı başıma diyorum:)sevgiler...hoşgelmiş aras...

Hülya dedi ki...

Mügecim Allah birlikte daha nice böyle güzel günler kutlamak nasip etsin canım her anın keyfini çıkar benim ufaklık 5 haziranda kızım 1 yaşına basıyo : ) çok hızlı geçti zaman!

Birsel ve İrem dedi ki...

Gözünüz aydın, Allah analı-babalı büyütsün, hayırlı, sağlıklı, uzun ömür versin. Dünyanın en güzel ama en zor olayı annelik. Allah isteyen herkese bu duyguyu nasib etsin.
Kocaman sevgiler....

sarımutfak-hande dedi ki...

hayırlıolsun bebişini güle güle büyüt canım

Narince dedi ki...

Küçük ailenle, mutlu, sağlıklı uzun yıllar dilerim.

Hatice dedi ki...

gözünüz aydın:)
Allah analı babalı, sağlıkla büyütsün inşallah.
hep beraber, sağlıklı, huzurlu, mutlu bir ömür geçirmeniz dileğiyle...
sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails