4 Ekim 2010 Pazartesi

4.YAŞ

yemekbahanenin yaşgünü



Koskocaman 4 sene..
Kendime sayısız şey kattığım 4 sene..

Bugün Yemekbahane'nin yaşgünü. Tam 4 yaşını bitirdik. 4 uzun senedir, buradan sesleniyorum sizlere.Nice dostlar edindiğim, nice yeni insan tanıdığım,nice tecrübeyi paylaştığım bloğum olgunlaşıyor iyice.Kendimi bulduğum bir serüvene dönüşen yolculuğumda en acı günümden en mutlusuna hep benimle olduğunuz, bana bir sürü şey öğrettiğiniz için teşekkür ediyorum.

Eski yazılarımı gülerek bazen de kahkaha atarak okurken yarın yapacağım yeniliğin peşinde koşmanın keyfini size borçluyum. Okunduğumu bilmek, paylaştığımı aldığınızı hissetmek bu gelişimin mayası oldu hep.Ufak adımlar istedim, yavaş yavaş, sindire sindire..Yemekbahane dedim, bahanem olsun burası istedim.

Bugün dışarı bakan yüzüm,gözüm, kulağım bloğumu var ettiğiniz için hepinize sonsuz teşekkürler.

Bizimle kalın, daha anlatacak nice şeyimiz var :)

Her zamanki gibi afiyetle ve sağlıkla,
Müge Karahan
Yemekbahane "Hayatta sevdiği şeyleri yapmaya vakit ayıranlara"

27 yorum:

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
nice senelere. Bizlerde bu güzel ve zevkli blogu izlemekten çok mutluyuz.
Sevgiyle kal.

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

Mutlu olsun kutlu olsun, bize de bir şeyler aktarmaya devam edeceğiniz, kendinizin de öğrenci olmaya devam edeceği nice yıllar olsun... keyifle, mutlulukla dolsun! Sevgilerimle,

Burcu dedi ki...

Nice yillara Muge Hanim....

Sessiz bir izleyicinizim...

Basarilar ve Sevgiler

Sinem Ergun dedi ki...

Nşce yıllara nice yazılara canım arkadaşım, ne güzel senin yazılarını okumak, seni yazılarınla hissetmek, ilham kaynağım, hayatın neşesini yaşamanın kanıtısın tatlım benim.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Ne kadar uzun zaman olmus,kutlarim sizi,daha nice güzel dostluklara insallah,saglikla...

Sevgiler.

Hulya Unsal Sakiroglu dedi ki...

nice 4 yaşlara...yıl dönümünüz kutlu olsun!

Zeynep'in Evi dedi ki...

nice yıllara
hep burada olun
okumaktan çok keyif alıyorum..

Unknown dedi ki...

Mügecim iyiki var Yemekbahane...Nice uzun senelere ve güzel paylaşımlara
dileklerimle öpüyorum.

Selin Ergeçer dedi ki...

Nice senelere :)) umarım daha nice seneleri olur bu güzel bloğun ;)

.ankara düşleri. dedi ki...

nice yıllara:)

Dışavurum dedi ki...

Mügeciğim mutlu yıllar. Hep bizimle ol, sevgilerimle...

Bayram Kombesi dedi ki...

Nice 4 yaslara. Iyiki blogunu acmissin, bizi mutfagina, hayatina almissin. Saglam ve emin adimlarla hep ileri gitmen umudu ile. Sevgiler

Sibel dedi ki...

Nice mutlu, güzel, paylaşımlara. Yazılarınızdan ve tariflerinizden mahrum bırakmayın bizi hiç bir zaman.
Sevgilerimle

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Sevgili Müge, daha nice 4 yılları birlikte paylaşmak dileğiyle. Bu blog aşkı hepimizi fena sarmış durumda, ne mutlu bize ki böylesi güzel bir noktada buluştuk. Sevgiyle

çeşnici Handan dedi ki...

Nice güzel yıllar dilerim. Blogunu takip etmeye zevkle devam edeceğiz.Sevgilerimle

Burcu Çalışkan dedi ki...

Mügeciğim ilk takip etmeye başladığım bloglardandın biliyorsun. hatta örnekte oldun bana cici blogunla. daha nice keyifli yıllar diliyorum blogunla sana canım

KEYF-İ MEKAN dedi ki...

Müge Hanım nice senelere inşallah, güzel bloğunuzu takip etmekten büyük keyif duyuyorum, sevgilerimle...(Nazife-28-İzmit)

yemekaski.com seçil dedi ki...

Nice senelere.. ben bloğu yeni keşfettim, her daim takipte olacağım :) sevgiler..

NzlGl dedi ki...

Daha bir çok sene birbirimizin sayfasında olmak dileğiyle.

Sevgiler Mügeciğim

evatolyesi dedi ki...

Nice yıllara, sağlıkla, sıhhatle her yıl bloğunuzun yeni yaşını kutlarsınız inşallah
Sevgilerimle:)

OYA dedi ki...

nice senelere müge hanım...

Hatice dedi ki...

nice keyifli paylaşımlara...
sevgiler...

Birsel ve İrem dedi ki...

Nice yıllara, güzel paylaşımlara....
Sevgilerimle.

Zehra Gürgen dedi ki...

Daha nice yıllar bizimle güzel reçetelerini paylaş canım !

sevgiyle kal..

Tümay Öztürk dedi ki...

Canım nice nice yıllara:) Ne güzel bir sayfan var ve 4 senedir gittikçe de başarılı olmuş. Tebrikler canım. İyiki o gün Mia Caramella da tanışmışız:) Sevgiler...

durutarifler dedi ki...

Nice nice yıllara...Zevkle izlenmek üzere..

ss dedi ki...

NİCE MUTLU YILLARA SAĞLIKLAA.NE MUTLU...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails