20 Nisan 2009 Pazartesi

BAHAR ÇARPMASI VE İLK BALKON KEYFİMİZ



Diyeceğim şudur ki, geleneksel Müge'yi bahar çarptı günleri başlamıştır. Elim kolum yine tutmaz oldu. Aslında tüm yükü mevsimsel geçişe de vermek istemiyorum, bu çarpılma sürecinde malum akılalmaz iş yoğunluğum da başrolü kapmış durumda. Bir tane banka reklamı var , muhakkak görüşsünüzdür.. Bir seyahat kartı tanıtımı yapıyor. İnsancığın biri , ki o zavallıcık nasıl da bana benziyor, sabah kalkıyor, aynı; giyiniyor aynı; içtiği çay aynı; yaptığı şey aynı... Sonra ertesi gün oluyor aynı... ve reklamın özetini şöyle veriyorlar A ----------> B arası yaşanan bir hayat. A noktasından B noktasına geçen bir ömür. Vallahi her sabah 06:15'de başlayan hayatımı o kadar güzel özetlemiş ki :) Neyse ki A noktasından B noktasına gitmekten ibaret olan günlerimi haftasonları ile renklendirmeye çalışıyorum ben de.

Yukarıdaki masa renkli haftasonlarımdan birinden. Baharı sırtımda sıcacık selamı ile hissettiğim bir masadan.O ne demeyin..Terasta güneşi gören koltuğu kapınca hem yedim hem de ısındım :)

Malum gün yapıyoruz Yasocum ve Adaş Şekerim ile :) İlkini bizim evde yapmıştık, sonra da Adaş'ta toplanmıştık. Sıra Yaso'ya gelince araya bir sürü aktivite girdi ancak iyi ki girmiş, güzel bir bahar gününe denk geldi ve biz de terasın tadını çıkarttık.

Masa yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz gibi muhteşemdi. Sizleri Müge ve Yasemin'in bloglarındaki iki anlatıma yönlendirmek istiyorum, mamaları burada görmeniz daha güzel olacak çünkü benim ufaklık makinam pek işbilir değilmiş o gün :)

Herbirinden bilmem ne kaç tur yediğim masadaki enfes lezzetlerden Dalyan Ekmek'i özellikle deneyeceğimi belirtmeden geçemeyeceğim, zira zaten kendisi benim özel talebimle yapılmıştı:) Pırasalı Börek'e zaten cümle kurmama bile gerek yok..En son saydığımda 3. dilimi yiyordum :) Salatalar, Cheesecake... Hepsi müthişti. Eline sağlık Yasom !

Bahar çarptı ama diyorum ya gezmeden geri kalmıyorum:) Cuma akşamı bi yerde yemek yedim ve bunu anlatmadan geçemeyeceğim.

Cercis Murat Konağı ... Mardin mutfağının özenle işletildiği mekanda yok yok inanın.. Sunum şekilleri, farklı lezzetleri ile denemenizi özellikle tavsiye ediyorum. İsimlerini hatırlayamadığım envai çeşit meze, özel narlı salata, mardin kebabı... say say bitmez.. Ama herşey bittikten sonra masanıza gelen süprizler ise harika.. Süpriz olsun belki gidersiniz diye saymayayım ama iyi ağırlanacağınıza şüpheniz olmasın. Suadiye'den yolunuz geçerse , burada yemek yemenizi tavsiye ederim. Ancak sanırım rezervasyon şart olacaktır, çünkü cuma akşamı adım atacak yer yoktu.

Ben A noktasından B noktasına olan yolculuğumu süreyim artık. Hepinize iyi haftalar diliyorum.

Afiyetle kalın,

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails