6 Haziran 2008 Cuma

PALYAÇO PASTALAR

Aylin ile son dönemde iki tane palyaçolu pasta yaptık.

Bazı çocuklar korkar palyaçolardan. Neden korkarlar acaba ? O trajikomik yüzleri onları rahatsız mı ediyor bilinmez.. O kadar boyanın, alacalı bulacalı kılığın içinde nedense yine de hüzünlü gözükür bana o sevimli kahramanlar...

Ben çok sevdim palyaçolu pastaları, bakalım sizler beğenecek misiniz ?






Bu haftasonu benim için çok özel birinin Baby Shower partisine katılacağım.Bu özel partiye özel hazırlıklarım olacak tabii.. Müge bu haftasonu mutfakta :)

Afiyetle,

3 yorum:

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Çocukları bilmem ama ben palyaço'lu pastalara bayıldım:))))Çok renkli ve cici olmuşlar...Ellerinize sağlık, hafta sonu için kolay gelsin diyorum.....

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Sevgili Müge,ellerine sağlık, çok güzel olmuş.. Bahsettiğin çocuklardan biri de bendim, hatta hala biraz korkarım palyaçolardan.. Mağaza açılışlarında broşür dağıtırlar mesela, ben mutlaka karşı kaldırıma geçerim :)

banu kırmızıgül dedi ki...

ellerine sağlık canım. çok guzel yapmıssın. iyi hafta sonları sevgiler..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails