3 Ekim 2007 Çarşamba

BİR YIL ÖNCE BUGÜN ....


Yemek gerçekten bahane ...

Hobilerimi hayatımın gerisinde bıraktığımı , sevdiğim şeylere ayırdığım vakti yeterli bulmadığımı farkettiğim gündü bugün..

Ortak paydada ne kadar çok insanın varolduğunu öğrenmemin, mutfağımın terapi merkezim haline gelişinin üzerinden ne çabuk da bir sene geçiverdi...

Hep bu sayfadan demek istediğim şey buydu benim... Yemek bahane ... Mühüm olan sevdiğiniz şeylere vakit ayırabilmek ...

3 Ekim 2006 'da yazdığım ilk yazımın üzerinden neler neler geçti...

Burası sayesinde neler kattım kendime, ne arkadaşlıklar kurdum, ne tecrübeler edindim saymakla bitmez...

Ama ortada bir gerçek var ki o asıl beni mutlu eden şey...

Ben bir senedir hayatta çok sevdiğim bir şey ile uğraşır oldum !!!

Beni bu süre zarfında yanlız bırakmadığınız, benimle bu sayfayı paylaştığınız için hepinize teşekkür ederim ...

Eğer bir gün sevdiğiniz şeylere yeterince vakit ayırmadığınızı farkederseniz, burayı bir kez daha ziyaret edin ...

Herşey için vakit vardır, yeter ki isteyin !
Yemekbahane bir yaşında...
Kuzenim Duygu'nun Bodrum'da benim için yaptırdığı magneti nasıl buldunuz ? Çok şeker değil mi? ....

Afiyetle kalın,

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails