3 Ekim 2007 Çarşamba

BİR YIL ÖNCE BUGÜN ....


Yemek gerçekten bahane ...

Hobilerimi hayatımın gerisinde bıraktığımı , sevdiğim şeylere ayırdığım vakti yeterli bulmadığımı farkettiğim gündü bugün..

Ortak paydada ne kadar çok insanın varolduğunu öğrenmemin, mutfağımın terapi merkezim haline gelişinin üzerinden ne çabuk da bir sene geçiverdi...

Hep bu sayfadan demek istediğim şey buydu benim... Yemek bahane ... Mühüm olan sevdiğiniz şeylere vakit ayırabilmek ...

3 Ekim 2006 'da yazdığım ilk yazımın üzerinden neler neler geçti...

Burası sayesinde neler kattım kendime, ne arkadaşlıklar kurdum, ne tecrübeler edindim saymakla bitmez...

Ama ortada bir gerçek var ki o asıl beni mutlu eden şey...

Ben bir senedir hayatta çok sevdiğim bir şey ile uğraşır oldum !!!

Beni bu süre zarfında yanlız bırakmadığınız, benimle bu sayfayı paylaştığınız için hepinize teşekkür ederim ...

Eğer bir gün sevdiğiniz şeylere yeterince vakit ayırmadığınızı farkederseniz, burayı bir kez daha ziyaret edin ...

Herşey için vakit vardır, yeter ki isteyin !
Yemekbahane bir yaşında...
Kuzenim Duygu'nun Bodrum'da benim için yaptırdığı magneti nasıl buldunuz ? Çok şeker değil mi? ....

Afiyetle kalın,

14 yorum:

Adsız dedi ki...

Yemek bahanenin birinci yasgününü kutluyorum,nice yillara.

Adsız dedi ki...

mügecik beraberdik bol bol çalıştık bugün.hep böyle çalışmak dileğiyle.güzel pastacıklar yap ve yemek bahaneyi tarifsiz bırakma.bloğunun ilk yaşını kutluyorum arkadaşım.Nice nice pastalarla güzel yıllara.
Aylin

hatice dedi ki...

nice nice yaşlarda bu güzel sayfanda görüşmek dileğiyle....sevgiler...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Yemek bahane gerçekten Müge:) Dediğin gibi insan yapmaktan zevk aldığı şeylere vakit ayırmalı! Bir şekilde fırsat yaratmalı. Zaman çabuk geçiyor, dakikaları mutlu anılarla doldurmak lazım:) Tebrik ederim! Gerçekten zevkle okuduğum bir blog Yemek Bahane! Samimiyetin, sıcaklığın yazılarına da yansıyor. Hep birlikte olmak dileğiyle, nice senelere!Öptüm:)

Pasta Cafe dedi ki...

Müge'ciğim,
Bloğunun birinci yılını kutlarım. Daha nice yıllara canım.
Sevgiler

nes-kafe dedi ki...

nice yıllara inşallah

Adsız dedi ki...

nıce yıllara Muge cım:)

fıdan

Betül dedi ki...

Mügecim güzel tariflerini bekliyorum her zaman...Daha nice senelere...

Damak Tadı dedi ki...

Çok güzel nice yıllara Müge'ciğim..

gülriz dedi ki...

Mügeciğim, birinci yılın hayırlı uğurlu olsun, iyi ki varsın, iyi ki gelmişsin bu dünyaya. Ne diyeyeim, yemek bahane, Müge şahane!!!!

Leziz Sofralar dedi ki...

Ne iyi etmissinizde bu blogu acmissiniz blogunuzun 1. yil dönümü kutlu olsun sevgiler...

Yemekbahane dedi ki...

Sevgili Arkadaşlar,

O kadar mutlu oldum ki benim için çok özel bu yazıyı daha da özel kıldığınız için.
Ziyaretleriniz ve yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ediyorum.

Sevgiler
Müge

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Yemek bahane sohbet şahane:)1. yılın kutlu olsun. Nice uzun yıllar bahanelerle paylaşmak dileğiyle.Sevgiler..

munevver dedi ki...

Sevgili Müge, Yemek Bahane'nin 1. yaşı kutlu olsun. Nice yıllara.

nane Limon

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails