25 Mayıs 2010 Salı

MUTLU OL ESENİM

Cumartesi günü canım arkadaşım Esen'in düğünü vardı. Evlendikten sonra artık başka bir ülkede yaşayacak olması bizi bu sevincin yanında hüzünlendirse de yine de bizim düğün coşkumuz görülmeye değerdi sanırım.

Bu coşkuyu unutmayalım, bir yerlerde hep saklı kalsın diye, Esen'e uzak diyarlara giderken daha çok hatıra emanet edelim diye çok özel birinden yardım da aldık. O günü Sevgili Burcu'nun kadrajına emanet ederek ölümsüzleştirmek çok iyi bir fikirdi, iyi ki yapmışız. O fotoğraflar henüz elimde yok ama benim çektiğim bir iki kareyi sizlerle paylaşmak ve Esenciğime buradan tekrar mutluluklar dilemek istiyorum.


esen düğün


esen düğün


esen düğün


esen düğün


Afiyetle & Sağlıkla

3 yorum:

Betül KAVAL dedi ki...

Arkadaşına mutluluklar diliyorum canım.

Bu arada kıyafetine bayıldım :)) nerden aladığını soracaktım bende sana :)

sevgiler

NiLaY dedi ki...

benden de kocaman mutluluklar arkadaşına :)

Zehra Gürgen dedi ki...

Arkadaşına bir ömür boyu mutluluklar canım.

sevgiler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails