28 Mayıs 2010 Cuma

AJANDA DERGİSİ YAYINA HAZIR !

AJANDA KAPAK_HAZIRAN



Geçen yazımda
bahsettiğim üzere, bu sıra mutfaktan uzak kalışımın güzel bir sebebi var... AJANDA 'yı hazırlamakla meşguldük. Çocukluk arkadaşım Sinem ile ayaküstü konuşurken ortaya attığımız fikir, 1 Haziran 2010 itibari ile yayına giriyor olacak.

Donanımlı bir ekiple hazırladığımız AJANDA'ya ücretsiz abone olabilir ve her ay dergi yayımlandığında otomatik olarak emailinize yeni sayıyı alabilirsiniz. Bunun için yapmanız gerekn tek şey www.ajandadergi.blogspot.com adresine girerek sol tarafta yer alan email alanına emailinizi girmek ve kaydolmak.

AJANDA'nın ilk sayısına davet ediyorum sizleri ve heyecanla yorumlarınızı bekliyorum!


------------------------------



AJANDA


Eğlenceli ve Kültürel Etkinlik Önerileri


Gezecek, okuyacak, seyredecek, deneyecek, değerlendirecek, ilginizi çekecek birçok şeyin olduğu bir dergi hazırladık, adını AJANDA koyduk!


AJANDA tam 1 AY boyunca ne yapmalı, nereye gitmeli, ne seyretmeli, ne okumalı gibi sorularınıza cevap bulacak, sizlere rehberlik edecek. Ayrıca kitap, film inceleme yazıları, röportajlar, ayın bloğu, yazı dizileri, fotoğrafçılık, dalış, çocuklarla aktiviteler, İstanbul’da turist olmak gibi türlü türlü ilgi çekici konu AJANDA’da.


Online kültür, sanat, etkinlik dergisi AJANDA ilk sayısı ile 1 Haziran 2010'da ajandadergi.blogspot.com da. Ücretsiz abone olabilir, indirebilir, kaydedebilir, bir ayı nasıl geçireceğinizi bizimle planlayabilirsiniz.


“1 Ay Garanti”


Dergiyi masaüstünüze indirin, 1 ay boyunca sıkılmadan okuyun!


Sizleri ilk sayımızı okumaya davet ediyoruz !


AJANDA Ekibi


Banu Hıdırlar


Burcu Çalışkan Kırcı


Duygu Phillips


Müge Karahan


Seda Asolar


Sinem Ergun

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım hayırlı olsun hemen bakıyo
rum öpüyorum...

biyasimadahagirdim dedi ki...

hayırlı olsun, kapak çok güzel;) hemen tıklıyorum

kitchenart-ist dedi ki...

Mügecim, tebrik ederim derginizi. Hemen abone oluyorum.
sevgiler, Beyza

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Mügecim tebrik ederim, çok keyifli bir dergi olduğu anlaşılıyor kapaktan bile.

Narince dedi ki...

Tebrik ederim, umarım uzun ömürlü olur. Heyecanınızın coşkunuzun eksilmemesi dileğiyle...

ayseyaman dedi ki...

isim çok yaratıcı olmuş, bayıldım mügecim :)
bu yaz bloglar alemi sayenizde keyifli geçicek...
hemen üye oluyorum.
kolay gelsin bayanlar, başarılar dilerim.

çeşnici Handan dedi ki...

Tebrik ederim. Emeği geçen herkesin ellerine sağlık. Hemen abone olmayı da unutmuyorum. Sevgiler.

GÜL dedi ki...

tebrikler hayırlısı olsun

pecete dedi ki...

Ayy dur sana yetişemiyorum.. tebrik ederim. Süper olmuş..

Tümay Öztürk dedi ki...

Burcunun sayfasında okudum derginizi. Üye oldum zaten hemenÇ) Hayırlı olsun kolay gelsin:) Sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails