20 Mayıs 2010 Perşembe

GÜLE GÜLE OTURUN ZİYARETİ

Bibi'ye hoşgeldin demeye gittiğimizde bunu düzenli hale sokmaya karar vermiştik. Geçtiğimiz haftanın yoğun gündem maddelerinden biri de Fadime'ciğimize yeni evinde hayırlı olsun demeye gidişimiz oldu.
Toplaştık, arabalara doluştuk,elimizde mamalarımızla çaldık Fadime'nin kapısını...
Kadroda eksikler vardı malesef:( ama geçen sefer gelemeyip buna katılan da oldu, sevgili Esra da aramızdaydı bu sefer. Selen, Yasemin, Münevver Abla, Pınar, Gülriz tüm marifetleri ile yine aramızdaydılar.

Ben yine her zaman yaptığım gibi, kimse masaya oturmadan bol bol yiyeceklerimizin fotoğrafını çektim ama sonra ortada gezinen diğer yemelikler o kadar dikkatimi çekmeye başladı ki kendimi alamadım, onların sakin durdukları anı yakalayabildiğim anda bastım deklanşöre..

Davet menüsü fikri olsun diye masadakileri sıralarsak:


Can



Sencer



Tuana



Bıdıklar


Afiyetle & sağlıkla,

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Mügecim dostlarla her yer ve her lezzet daha güzel.Menü süper afiyet
lar olsun öpüyorum...

GANNE dedi ki...

Mügecim, iyi ki geldiniz, evimizi şenlendirdiniz. Yemelikler de süper çıkmış. Bir dahakine hem yemeliklerin hem de katılanların daha fazla olduğu bir buluşma olur umarım. Uzun yollardan gelip evimize renk katan sizlere çok teşekkür ederim. Yine bekleriz. :)

kalpkurabiye dedi ki...

gerçekten bu bizden adetler çok güzel:))
allah muhabbetinizi artırsın diyorum..

NiLaY dedi ki...

tüm bu güzelliklere maşallah diyorum :)

Ordanburdanhayattan dedi ki...

oyyy bunlar hepsinden daha lezzetli sanki:)) hele Sencer paşaya nasıl yakışmış o saçlar öyle.

Ordanburdanhayattan dedi ki...

oyyy bunlar hepsinden daha lezzetli sanki:)) hele Sencer paşaya nasıl yakışmış o saçlar öyle.

PASTASEHRİ dedi ki...

Ne güzel ki Mügeciğim dostlarına sık sık görüşebilenlerdensin. yemeklere değil ama yemeliklere bayıldımmm: )) sevgilerimle

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails