15 Nisan 2010 Perşembe

KREMALI FESLEĞENLİ MAKARNA VE CİPSLİ TAVUK'TA GÜNCELLEME VAR

peynirli fesleğenli makarna & cipsli tavuk


Fotoğraf güncellemelerime kaldığım yerden devam ediyorum. 2006 senesinden beri yazdığım bloğumda, eski tariflerin fotoğraflarını güncelleme işi dahi beni şu ara mutlu etmeye yetiyor diyebilirim.Çoğu güncelleme yaptığım tarif, her zaman severek uyguladığım demirbaşlarımdan oldukları için, sitemde daha göze hitap eder gözükmeleri beni sevindiriyor.
Bu fotoğrafla da bir taşla iki kuş vurdum diyebiliriz.Geçenlerde yemeğe gelen arkadaşlarımıza fazla mutfakta vakit geçirmeden ve ayakta uzun kalmadan yaptığım Cipsli Tavuk ve Kremalı Fesleğenli Makarna, yanında sadece bir salata ikramı ile hem göz doldurmaya hem de keyifli ve bir o kadar da kalorili :) yemek yemek için ideal. Özellikle makarnanın sosunu denemenizi üzerinden 3 yılı aşkın süre geçen bu yazımda da söylediğim gibi şiddetle tavsiye ederim, zira tadına doyamayacaksınız.

Bir nevi bahar temizliği havasındaki güncellemelerim devam ediyor olacak..

Haftasonu için içim kıpır kıpır, pazartesi döndüğümde yazacak güzel şeylerim olacağını düşünüyorum.



Ajandada ;

- Güzel bir yerde, güzel lezzetlerle Altın Kızlar toplantısı, ... Fotoğraf makinam tabii ki çantamda olacak :)



-Demirimin mevlüdü



Hay aksi çok yiyecekmişim gibi geldi birden bana :(



Afiyetle, sağlıkla.. İyi haftasonları

8 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Mügeciğim fesleğen makarnaya çok güzel yakışıyor. Ellerine sağlık.Sevgiler.

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

mügecim hayırlı cumalar...


ellerine sağlık...makarna olsunda bana :)

Unknown dedi ki...

Feslegene bayiliriz ailece, hele de makarnanin icindeyse... Ellerine saglik canim benim... Sevgilerimle,

Saglıklımutfak dedi ki...

Zaten açıp ve hastayım . Eridim resme bakarken. yemek yemeye gidiyorum ben. eline sağlık mügecim. nefis

umutluhayat dedi ki...

enfes görünüyor özelliklede tavuk çok ilgimi çekti.ellerinize sağlık.sevgiler

çeşnici Handan dedi ki...

Fesleğene bayılırım ve makarnaya çok yakıştırırım. Ellerine sağlık. Hepsi nefis gözüküyor.

GÜL dedi ki...

cipsli tavuk dikkatimi çekti en çok eline sağlık

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Mügecim ben de çok severim fesleğenli makarnayı, ellerine sağlık canım:).
Güzel bir haftasonu diliyorum:).
Sevgiler..
aslı

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails