12 Nisan 2010 Pazartesi

YAŞASIN! PATİRİK GİTTİ, ARTIK ÖZGÜRÜM !

yeni bir gün



O kabus sabaha uyanmamın üzerinden koskoca 3 ay geçti. Çok korktum. Doktorum üzerine basmak yok dediğinde korkum daha da büyüdü sanki. Yapamamak, edememek ne demek öğrenmek zorunda kalmak, ya hep böyle olursa endişesi duymak korkumu kar topu gibi büyüttü.Kendimi avuttum, hep sanki bugünü düşledim.



Sonra sokağa çıktım.Araba ile oradan ilk geçtiğimizde katıla katıla ağladım, beni eve götürmeleri, koltuğuma oturtmaları için yalvardım.Alışacaksın dediler, öyle oldu. Ama hala her sabah oradan geçerken gözlerimi kapatıyorum.Artık 3 bacaklıydım, ben nereye patirik oraya. Ya da tam tersi mi demeli? Patirik nereye ben oraya mı?



İşe başladım, patiriğin "tık tık" sesini duyanlar, geldiğimi anladılar. Kapılar tutuldu, kafeteryada sıralarda öncelik verildi. Patirikle dost olduk, gezmelere bile gitmeye başladık.Evden çıkarken kendime saydıklarıma bir şey daha eklendi: "Anahtarım tamam, cep telefonumu aldım, penceler kapalı, patirik elimde ..."



2 aydır cumartesi dahil her gün ama hergün fizik tedaviye gittim, patirik kolumda.Fizyoterapistim, "Çekin Müge Hanım" Çekin, itin, tutun!" diye diye egzersizleri yaptırırken çok ama çok acı çektim, gözümden yaş geldi, tutamadım.Çorabını giyememek, merdiveni teker teker çıkamamak, arabaya inip binememek en önemlisi de yürüyememek kabuslarıma girdi.



Ama bu sabah...



Patirik evde ...



Hem de malulen emekli olarak. Cumartesi günü "Bırak" dediler. Kadıköy'e gidiyordum Sinem'le, korktum...Aldım yanıma, dayandım ona, zor gün dostuma.Patirik beni gezdirdi yine.Dün evden çıkarken, uzun uzun baktım.Seni bugün evde bırakıcam ama kocacık yanımda, onun elini tutucam dedim. Patirik evde bekledi beni akşama kadar. Ama döndüğümde hiç özlemediğimi farkettim. Kendi kendime dedim ki "Ayrılık vaktidir!"



13 Ocak ...... 12 Nisan ....



Bu sabah patirik evde. Ben yalnızım. Aksak da olsa kendim yürüyorum. Boyundan takmadım çantamı elim boş kalsın diye, kadın gibi omzuma taktım :) Ne de olsa sağ elim boş artık, kendi çantamı taşırım.



Uzun zamandır bir pazartesi bu kadar güzel gelmemişti bana. Meğer pazartesiyi güzel yapacak mutluluklar da varmış hayatta.



Şimdi tek dileğim, kimsenin başına böyle kötülükler gelmesin Allahım ... Sen verdiğinden eksik etme, ne olur ! Kimseye kötü gün gösterme !

Bu arada, durumu olmayan, koltuk değneğine (yani patiriğe) ihtiyacı olan birisini tanıyorsanız, benimle irtibata geçin lütfen. Patirik, bir başkasına da iyi gelsin, bir başkasını da iyileştirsin isterim.



Afiyetle ve en önemlisi SAĞLIKLA !

23 yorum:

Eya dedi ki...

Gecmisler olsun Mügecigim...tahmin edebiliyorum hissettiklerini, gözün aydin. Sevgiler

zehra

Saglıklımutfak dedi ki...

Mügecim çok çok geçmiş olsun tekrar. gözün aydın diyelim. Allah bir daha yaşatmasın arkadaşım . sevgiler iyi haftalar

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

müge hanım rabbim bir daha göstermesin inşallah
sizin adınıza sevindim...
allaha emanet olun...

Burcu Çalışkan dedi ki...

ohhh ne nihayet canım, gözün aydın hepimize kıymetini bileceğimiz saglıklı günler...

Saliha dedi ki...

Sağlık sıhhat cok önemli Mugecım tekrar cok gecmıs olsun,babası felçli birisi olarak senı oyle ıyı anlıyorumki belıkı benım gıbı kımse anlayamaz:( Rabbım bır daha yasatmasın..

Yasemin dedi ki...

geçmiş olsun bahanem! ben sana o gün dedim ama çook ii gördüm seni diye! daha da ii olacaksın inşaallaah! güle güle patirik gelsin mügeeee :D:D:D

Zehra Gürgen dedi ki...

Canımm şükürler olsun kurtuldun !!
Çok geçmişler olsun sağlıkla artık..

kendine çok çok iyi bak canım
sevgiler

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Mügeciğim çok geçmiş olsun.Bir daha böyle kötü şeyler kimse yaşamasın.Allah beterinden saklasın. İzmirden kocaman sevgiler.

Yemekbahane dedi ki...

Arkadaşlar,

Çok teşekkür ediyorum. Hepimizin önünde güzel sağlıklı mutlu günler olsun, bundan sonra onları paylaşalım inşallah.

Ziyaretiniz için çok teşekkür ediyorum.

Sevgiler
Müge

umutluhayat dedi ki...

geçmiş olsun.bir daha böyle birşey yaşamamanızı temenni ederim.sevgiler

ayseyaman dedi ki...

Mügecim o kazanın böyle tahrip edici olduğunu düşünemedim. Allah korumus seni..sağlık ve mutlulukla güzel günler diliyorum...

lezzettabağı dedi ki...

Sevgili arkadaşım çooook geçmişler olsun Allah bir daha böyle şeyler yaşatmasın canım .. Yinede buna şükret ki ucuz atlatmışsın.. malum ülkemizde insan sağlığına verilen değer ortada.. ayrıca trafik ahlakımız da ortada.. sağlıkla ve neşeyle kal sevgiler..

Ordanburdanhayattan dedi ki...

okurken ağladım desem inanır mısın, Allah kimseyi sahip olduklarından mahrum etmesin, dünyadaki en zor şey bu. Çok şükür, uzun bir süreç oldu ama atlattın, tekrar tekrar geçmişler olsun

Yemekbahane dedi ki...

sevgili Umutlu hayat, Şükran, Ayşe ve Yasemin..
Çok teşekkür ediyorum sizlere de ziyaretleriniz için.

Ayşe'cim, evet çok acı çektiğim bir dönem oldu bu benim. Bir daha yaşatmasın Allahım, ne bana ne de hiçkimseye.

Yasemincim, ağlatmak istememiştim. Sadece içimde kalmasın diye hislerimdi yazdıklarım. Ama içinde hissetmen beni çok duygulandırdı.Çok yaşayın, sağolun. Ne güzel benimle aynı acıyı yaşamanız.Çok özel insanlarsınız siz.

Sevgiler,
Müge

Müge Hüner dedi ki...

Adaşım;
Hayatımızda zaten var olan şeylerin kaybetmedikçe değerini hiç bir zaman anlamıyoruz.
O kadar güzel anlatmıssınki bunu yazında...
Gelmiş geçmiş olsun, tüm hayatının en kötüsü anısı bu olarak kalsın, mazide tozlansın insallah..

Öpüyorum seni çokk.

Pınar Günay dedi ki...

tekrar tekrar çok büyük geçmiş olsun mügecim. Artık atlatıyorsun ama anladığım kadarıyla...Gözün aydın patirik'i de bırakmışsın:) ama iyi dost oldu o da sana bunca zaman...Geçmiş olsun:)

HaNdE... dedi ki...

çok geçmiş olsun canım, bir daha yaşatmasın

balböcükleri dedi ki...

çok geçmiş olsun.umarım tekrarı yaşanmaz.

Sevil Şahin dedi ki...

çok şükür binlerce şükürler olsun atlattın tatlım.
Allahım bir daha asla göstermesin.
kendine çok dikkat et
artık iyileştiğine göre etkinliğimizde soft bowl da seni görürüz demektir. demi
en kısa zamanbda senle iletişime geçeceğim tatlım
sevgiyle kal

Özlem dedi ki...

Sanırım ilk duyduğumda yazmıştım geçmiş olsun diye.Yada beni tanımadığın için belkide yazmadım ama haberdardım durumdan.

Şimdi görünce çok sevindim düzelmene,Allah ömür boyu sağlık versin..

durutarifler dedi ki...

Geçmişler olsun tekrar. Gözün aydın gerçekten.
İnsan kaybedince anlıyor değil mi elindekilerinin değerini ama siz tekrar buldunuz. Süper

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Canım benim geçmiş olsun, aman aman bir daha yaşatmasın, koştuğun haberlerini de okumak istiyorum inşallah ben en kısa zamanda...

biz hala 50 mm ile pek anlaşamadık:)
çiçek çekerken güzel ama benim gözbebeğim yakın plan çekiminde bozuştuk gene:)
onu fazla zorlamamak gerektiğin iyi geçinmeye mecbur olduğumu da anladım. sade ve sadece 50 mm işte:)

sevgiler

HADİYE dedi ki...

Merhaba Müge,

Çok geçmiş olsun.Gözün aydın.Allah cc sahip olduklarımızdan geri koymasın hiç kimseyi.

Sevgiler*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails