1 Nisan 2010 Perşembe

BULDUM BULDUM

Yok ben bulmadım, onlar bulmuş.. http://www.buldumbuldum.com/ sitesini hiç ziyaret ettiniz mi bilmiyorum ama çok ilginç ürünler var. İlginç hediye arayışına düştüğünüzde muhakkak bir göz atın derim. Benim gözüme takılan ve almayı düşündüğüm bir kaç parçayı sizin için derledim.

sıcak coraplar dublor yumurta

Mikrodalgada ısınan çorap olur mu hiç ? Soğuk kış günlerinde ne de güzel olur sıcacık ...
Eşiniz çocuğunuz kayısı yumurta ister ama siz ya çok pişmiş ya da rafadan mı yaparsınız genellikle? Yumurta zamanlayıcı çok pratik gözükmüyor mu?

kagıt havlu mum

Şu uhu tüpünden çıkan kağıt havlu çok esprili değil mi? Açıp tüketemediğimiz şarapları tekrar kapatmak için mantar mumlar nasıl? Farklı dekoratif bir unsur olarak da kullanılabilir.

nihale ters saat

Suç mahalindeki nihaleye acayip güldüm :) Sıcak tencerenin altında kalakalmış zavallıcık.
Haa bir de şu ters saat var. Sizce saat kaçı gösteriyor?



Güzel bir cuma diliyorum size ..



Şimdiden iyi haftasonları !

8 yorum:

pınar dedi ki...

saati beğendim bende..zamanın ters işleyişi gibi.yaşlısın,gençleşiyosun gibi..biraz saçmaladım galiba

Ordanburdanhayattan dedi ki...

ben de saati beğendim, saat 2ye 10 kala mı yani şimdi bu onu anlamadım:) bir de mikrodalga çorapları. ayakları yaz kış buz gibi olan biri olarak tam benlikmiş.

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Mikrodalga çoraplara ve nihaleye bayıldım.Alemsin Mügeciğim nereden buldun bu siteyi gecenin bu vaktinde beni çok güldürdün.Çok öpüyorum sevgiler.

Hayattan Azıcık dedi ki...

bu mikrodalga çorapları bana hep biraz uzak gelmiştir yerlere bastığım şeyin m.fırında işi ne ki ??
buldumbuldum eğlenceli bir site ama...

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

MİKRODALGADA ÇORAP ISITMAK HAAA :)) NE İYİ FİKİR:)


HAYIRLI CUMALAR ARKDAŞIM

Cuma günü, bana çok salavat getirin. Çünkü Cuma günü, şahitlerin hazır olduğu bir gündür. Yani o günde melekler, (ibadet edenlerin yanında) hazır bulunurlar. Sizden biriniz bana salavat getirdiğinde, (bitirinceye kadar) salavatı melekler tarafından bana sunulur.
[Hadis (İbn-i Mace)]

kitchenart-ist dedi ki...

Süper ürünler bulmuşsun Mügecim.Özellikle saate bayıldım. Buarada benimde bir bloğum var artık, henüz 2 aylık bir bebek:)
sevgiler

beyza yücel

Betül KAVAL dedi ki...

harika şeyler gerçekten benimgibi hediye alma özürlü birisi için özellikle çok iyi fikirler..

sevgiler mügecim.

HaNdE... dedi ki...

ya bunları tasarlayan nasıl bir zihniyet!! bravo yaaaa!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails