19 Mart 2012 Pazartesi

BUĞDAY SALATASI


Buğday Salatası

Yine pratik malzemelerle pratik, lezzetli, doyurucu, annemin deyimiyle bereketli bir salata tarifi. Aras'ın diş buğdayı için haşladığım buğdaylardan arta kalanları bir buzdolabı poşetine koyup dondurucuya kaldırmıştım. Hedefim bir misafir durumunda tam da bunun gibi bir salatayı yapmaktı, hedefime ulaşmış oldum diyelim :)
Bundan sonra buzlukta haşlanmış şekilde sürekli bulundurduğum nohut ve fasulyeye ilaveten bir de buğdayı ilave etme kararını da bu vesile ile almış oldum. Eğer diğer malzemeler de sizin için kolay erişebilir nitelikteyse şip-şak nefis bir ikramınız olacak demektir.
Buyrun yapılışı :

Malzemeler:
  • 2 su bardağı haşlanmış buğday
  • 1 küçük konserve kutusu mısır
  • 15 adet kornişon turşu (ufak doğranmış)
  • 1 su bardağı yoğurt
  • 3 tepeleme yemek kaşığı mayonez
  • tuz
Yapılışı:
  1. Buğday, mısır ve turşuları yoğurt ve mayonezle karıştırıp tuzunu ayarlıyoruz.
  2. Servis edeceğimiz tabağa alarak üzerini süslüyoruz.

15 yorum:

HÜLYA dedi ki...

Ellerine saglik. Dogrusu canim su an bir tabak istedi :-) agzim sulandi :-)

HADİYE dedi ki...

BENDE ÇOK SEVERİM BUĞDAYLI YİYECEKLERİ, ÇORBASI SALATASI VS

ELLERİNİZE SAĞLIK.

Gurme Şirine dedi ki...

ooooh....
salatalara bayılırım...
hiç te hayır diyemem...
ellerine sağlık arkadaşım...
sevgiler...

ebru dedi ki...

Bu salata nefis görünüyor Sevgili Müge. Ellerin sağlık. Ben devamlı buzluğumda bulunduruyorum haşlanmış buğdayı.

Şeker Tadında dedi ki...

enfes görünüyor ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

tam benlik olmuş ellerine sağlık:)

Selin Ergeçer dedi ki...

çok güzel gözüküyor,eminim tadı da öyledir :) ellerine sağlık...

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Ellerinize sağlık, nasıl da güzel gözüküyor.

Arzuuu dedi ki...

Bugdayi ne kadar suyun icinde kac dakika kadar haslamak gerekiyor?

bırtutamkekik dedi ki...

çok hoş bir lezzet..
ellerinize sağlık..
servis tabağına bayıldım bu arada:)
sevgiler..

Yemekbahane dedi ki...

Arzu merhaba
Tıpkı fasulye ve nohut haslar gibi önce suda bekletecek sisince ister düduklude ister normal tencerede üzerini bolca geçecek kadar su ile haslayabilirsiniz

Yemekbahane dedi ki...

Tabak benim de çok sevdiğim bir tabak ...hediyeydi

durutarifler dedi ki...

Hala denemedim ve çok güzel olduğuna eminim
Ellerine sağlık
Sevgiler

elifce dedi ki...

Elinize kolunuza dilinize sevginize sağlık

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

misafir sofrası için harika bir salata olmuş ellerine emeklerine sağlık...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails