4 Nisan 2011 Pazartesi

ARAS'IN BABY SHOWER GÖRSELLERİ

Neredeyse aylardır hazırlanıyorum. Çok özel ve güzel olmasını istediğim bu partimin her bir ayrıntısını planlamaya çalışırken etrafımdaki güzel insanların desteğini en derin şekilde hissettiğim için de hazırlıklarım tam istediğim şekilde sonlandı. Geçtiğimiz cumartesi günü 50 kişilik bir parti yaparak oğluşuma dostlarım ve ailemle beraber güzel bir hoşgelesin dedik. Bu partinin ayrıntılarını tek bir post ile vermek istemiyorum :) O yüzden bir kaç seferde yayınlayacağım :) Baby Shower partileri son dönemde ülkemizde de anneye moral olma açısından son derece keyifli şekilde uygulanır oldu. Ne iyi de oldu aslında, annemin dediği gibi, bizim zamanımızda yoktu demediğimiz için şanslı sayıyorum kendimi.Hakikaten insanın hem kafasında güzelliklerin uçuşmasına, doğum öncesinde moralinin en yükseğe çıkmasına, sevdiği insanlarla hoşça vakit geçirmesine vesile olan bu organizasyonu ben de uygulamaya karar verdiğimde kafamdaki tek sorun, kalabalık olması nedeniyle evde yapamayacak oluşumdu. O yüzden sevgili eşimin sponsorluğu :) ile dışarıda bir mekan tercih ederek partimi kalabalık ve daha coşkulu bir hale getirebildim. Partimi dışarıda yapma kararım sonrasında görsel bir bütünlük sağlamak için bir bilirkişiye danışmaya sıra gelmişti.Ajanda dergisinin kapağına ve iç çizimlerine can veren Şuşu'dan daha iyi bir danışman mı bulacaktım kendime, tabii ki hayır :) Ben Şuşu'dan istedim, Şuşu da çizdi, hem de en güzelinden... İşte partime bütünlük sağlayan, flama, peçetelik, kurabiye ve yiyecekler üzerinde kullandığım yuvarlak etiketler ve posterlerim...

yuvarlak


bayrak


poster


pecete



Ellerine sağlık Şuşu !

1 yorum:

ŞuŞu dedi ki...

Mügeciğim rica ederim,ne demek keyifle çizdim ben onları. Aras bebek sağlıkla gelsin dünyaya,mutluluk getirsin size:) Partinin keyifli geçmesine sevindim. Aras'ın gelişiyle birlikte hep parti tadında geçşin hayatınız:)

Kocaman sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails