9 Ağustos 2010 Pazartesi

3 GÜN ...3 FİLM ...

Uzun zaman oldu sinema üzerine hiç yazı yazmadığım ... Aslında hala sıkı bir izleyiciyim, kendi çapımda elbette :) hatta Ajanda'nın vizyondakiler sayfasını da ben yazıyorum ama nedense yemeden-içmeden-gezmeden vakit bulamadım sanırım. Bu haftasonu sıcak havaların da etkisi ile 3 gün -3 film şeklinde geçti. Hepsi farklı kategoride olan filmleri çok beğenerek izledim ve sizlerle paylaşmak istedim.


dear john


Cuma gecesi "Dear John" ile başladım film seyretme gündemime.. Mamma Mia'dan tanıdığımız Amanda Seyfried ve Channing Tatum'un başrollerini paylaştıkları film, Sinem'in de hep dediği gibi tam bana göre bir filmdi. Bitmeyen aşk, sabır, aidiyet, romantizm ... Evet evet .. kesinlikle tam bana göreydi :) İzne gelen asker John, yazlıkta tatilini geçiren genç kızla tanışıyor ve tabii ki tutkulu ve uzun soluklu bir aşk başlıyor... Sonrasında birliğine dönen John ve geride bıraktığı aşkını anlatan film romantizm sevenler için ideal ...

serseri mayınlar


Cumartesi ise bu sefer DVD'de konuğumuz Ferzan Özpetek ve son filmi Serseri Mayınlar.. Aile bağlarını, aile için kendinden, yapmak istediklerinden, tercihlerinden ve hatta aşkından vazgeçmeyi konu alan film sizi güldürecek ve düşündürecek nitelikte.. Sonundaki Sezen Aksu şarkısı ise çok etkileyici olmuş...

inception-poster


Ve.. Inception ... Son günlerde sanırım çoğu kişinin gündeminde.. Hakikaten kafa yorulmuş, emek harcanmış, çıktığınızda sizi etkisi altında bırakan bir film... Rüya görmenin, bilinçaltına girmenin gücü, hayatımızdaki izleri çok başarılı bir senaryo ile aktarılmış. Görsel olarak da çok etkileyici olan filmin başrol oyuncusu Leonardo Di Caprio ve filmin yönetmenine dair inceleme ve görüşleri Ajanda'nın Temmuz sayısında Sevgili Sinem ve Akın'ın kalemlerinden okuyabilirsiniz.

Sinemalı günler..
Afiyetle & sağlıkla...

1 yorum:

ANNEMİNELİ dedi ki...

Üç filmide izlemedim,ama izlemek için çaba göstermem gerekecek,paylaşıma teşekkürlerrr.Sevgilerrr.Öptüm....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails