9 Nisan 2009 Perşembe

SON DAVET SOFRAM

Mart ayında 19 kişilik bir misafir grubunu ağırladım. Akraba günümüzde sıra bendeydi ve kalabalık bir grup olmaları nedeniyle hem çeşidi bol tutmayı hem de açık büfe servis etmeyi tercih ettim.

Sağolsunlar soframa teyzem ve kayınvalidem de katkıda bulununca çeşidimiz bol, bereketli bir sofra oldu.

Menüde yer alanlardan tarifini vereceklerim olacak.
Örneğin bu salata gibi;

Nar Ekşili Bezelye Salatası
Emine Teyzeciğim çok sık yapar ve ben de ne zaman denk gelsem zevkle yerim. Menümü oluştururken bir alo dedim kendisine ve uygulamayı öğrendim.Sizlere de anlatacağım sonraki yazımda, son derece pratik , lezzetli ve kalorisiz :)

Ispanak Borani
Bizim evin demirbaşlarındandır. Hele de teyzemlerde hiç eksik olmaz. Teyzem gelirken getirmiş biz de afiyetle yedik.


Annemin peynirli poğaçası

Daha önce tarifini vermiştim zaten, bu sefer Dr. Oetker'in mahlepli susamlı kabartma tozunu kulandım ve bir miktar da tereyağ ekledim. Güzel tepkiler aldı:)


Ada Meze (Annemin tabiriyle)

Yeni keşfim, Cevizli & Tarçınlı Kurabiye
Tarifini paylaşıyor olacağım

Kayınvalidemin spesiyali - Fındıklı Kurabiye

Daha önce sadesini denediğim tarifin ortasına vişne koyup pişirdim. Favori oldu :)

Kayınvalidem=Zeytinyağlı Dolma
İşin uzmanı diyebilirim..
Daha önce verdiğim bu tarifi buradaki gibi ganaj ile sıvayıp servis yaptım. Gerçekten hafif lezzeti ile bu pasta benim en sevdiğim pasta diyebilirim.

Son dakika fırından çıkartıp sıcak servis ettiğim için o kalabalıkta fotoğrafını çekmeyi unuttuğum
ve..
Salatalarla belki tercih edilir diye bulunsun fikriyle yaptığım CEVİZLİ EKMEK.. İyi ki yapmışım, bitiverdi :)
Görüşmek üzere, afiyetle kalın...

9 yorum:

mujdenin denemeleri dedi ki...

Ne kadar güzel bir sofra olmuş.Allah ağzınızın tadını bozmasın.Sevgiler...

Betül KAVAL dedi ki...

mm elelrinize sağlık hepsi harika gözüküyor. Afiyetler olsun..

sevgiler

Nur Vural dedi ki...

Valla nefiz görünüyor. ellerine sağlık.


Sevgiler

birsence dedi ki...

harika bir sofra olmuş gerçekten...ziyafet varmış sizde...ellerinize sağlık....

Ordanburdanhayattan dedi ki...

herşey harika görünüyor ama ben en çok sarmalara ve mekike takıldım.mekik tarifini de verecek misin??

LEMAN dedi ki...

ohhh herşey mükemmel olmuş ellerıne saglık

durutarifler dedi ki...

Oy oy oy süper sofra
Ellerine sağlık.
Sofralarınız mutlu, sohbetiniz bol olsun
İyi hafta sonları

KİZHATCE dedi ki...

harika bir sofra,güzel dostlar insan daha ne isterki:)sevgilerrrrrr

BY.CodeR dedi ki...

Bildiğiniz gibi BLOGobik Blog Ödülleri 2009 (Yarışması)'a katıldı. Bu yarışmada başarılı olabilmem için sizlerin o değerli oylarına ihtiyacım var.
Bana ve Siteme destek olmak için

http://2009.blogodulleri.com/blog/blogobik

oy vermeniz yeterli.

Desteklerinizi Bekliyorum.
Teşekkürler!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails