4 Ocak 2019 Cuma

BROKOLİ TARATOR



Daha önce brokoliyi çiğ kullandığım farklı bir salata olmuştu. 
Tarifini hatırlatmak isterseniz hemen linki ekliyorum.

Bu sefer hem brokoli hem de karnabahar çiğ.. Ama içinde ne olduğunu ben yapmamış olsaydım asla anlamazdım, bu kesin.. Çok güzel bir meze ve hatta dip sos.. Bir sonrakine yanına nachos tarzı bir şeyler koymalı.. 

Malzemeler:

  • 1 ufak brokoli (ben markette çok küçük bir parça buldum ama size 4-5 ağaççık kadar şeklinde ölçü verebilirim.
  • 1 ufak karnabahar (bu ada aynı şekilde 4-5 çiçek kadar olmalı.)
  • 10 adet ceviziçi
  • Süzme yoğurt
  • 2 diş sarımsak
  • Zeytinyağ
  • Tuz
  • Süslemek için yeşil fıstık ve nar

Yapılışı:
  1. Brokoli ve karnabaharı yıkayıp kuruluyoruz.
  2. Mutfak robotunda ikisini de kum haline gelene kadar çekiyoruz.
  3. Bir kaseye alıp içine tuz, ince dövülmüş ceviz içi, ezilmiş sarımsak ekliyoruz. Kıvamını sulandırmayacak şekilde süzme yoğurt ilave ederek karıştırıyoruz.
  4. Servis tabağına alıp üzerine zeytinyağı gezdiriyoruz.
  5. Son olarak fıstık ve nar ile süsleyerek servis ediyoruz.
Afiyetle, sağlıkla



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails