24 Ocak 2012 Salı

ARAS'IN DOĞUMU İÇİN HAZIRLADIĞIM BEBEK ŞEKERLERİ

Geçen sene bu zamanlarımı hatırladım birden. Ofiste masaya yaklaşırken sıkışan kocaman karnımla dolanırken hatırladım. Sonra tam da bu zamanlarda Eminönüne gidip yaptığımız alışveriş geldi gözümün önüne. Yapacağım iki baby shower partisi ve doğumda hastanede odası için hazırlanmak adına süsün püsün içinde kayboluşum :) Ama iyi ki yapmışım.. Ohh sefam olsun valla, şimdi insan keyifle hatırlıyor o güzel hazırlık günlerini.

3 ayrı modelde kendim toplam 200 adet şeker hazırladım. 100 tanesini hastane odasında dağıttık, diğerlerini de baby shower partileri ve mevlütte ikram ettik.

Tüm bu origamik kutuları Eminönün'den aldım. Küp kutuların 100 tanesi 20 TL, diğerinin 100 tanesi 30 TL'ye alındı. Hastane odasında dağıttığım kutuda ahşap bir figür kullandım. 100 tanesi 30 TL, tül ve kurdele için de 15 TL ödedim. Mevlüt şekerlerinde de ahşap figürler(puset) kullandım. 50 tanesi 10 TL idi. İçlerine koyduğum çikolataları yine Eminönü'de bulunanPelit'in çikolatacısından aldım. Bu fener şeklindeki çikolataları Şark Han'dan temin ettiğim metal beyaz bir ağaca astım.

Düşük maliyetle siz de kendiniz ya da sevdikleriniz için bu hazırlıklardan yapmak isterseniz Eminönü en doğru adres diyorum...



Baby Shower Partisinde & Mevlütte dağıttıklarım



Blogger dostlarımla baby shower partimde ikram ettiklerim



Hastane odası için hazırladıklarım

5 yorum:

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Selamlar, rahatsızlıklarım dan dolayı epeydir uğrayamadım sizlere, yokluğumda geçmiş olsun yorumları ve ziyaretlerin için çok teşekkürler, sayfamda bir çekiliş var, katılırsan çok sevinirim. Sevgiyle sağlıkla kal canım.

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

AAA SÜPERMİŞ YA HEM UYGUN HEMDE MUHTEŞEMLER....

Yemekbahane dedi ki...

Sevindim ise yaradığına :)

sibelyalcincom dedi ki...

Bende eşimin dostumun bebeği olduğu zaman hazırlayıp hastaneye götürürüm:)aynı zamanda güzel bir hediye:))sizinde ellerinize sağlık

özlem selvi... dedi ki...

müge hanımcım ;bende ağustosta aramıza katılıcak olan oğluşuma hazırlamak istiyorum bu cicilerden.eminönünde nerden temin edebilirim? (istanbulun yabancısıyımve eminönüne hiç gitmedim..çok zevkli ve şık olmuş ellerinize fikrinize sağlık...yardımcı olursanız sevinirim.arasa nice güzel seneler doğum günü kutlu olsun....sevgiyle kalın...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails