19 Ocak 2012 Perşembe

ARAS'I BÜYÜTÜRKEN KULLANDIĞIM VE MEMNUN KALDIĞIM MARKALARDAN

Hamileliğim boyunca ve ilk anne olduğum dönemde bir şeyler satınalırken her zaman etrafımdaki tecrübeli annelerin deneyimleri ve yorumları benim için çok önemli ve yol gösterici oldu. Öyle ki bir gün e-bebek'te kasada önümde sırada olan bir bayan aldığım burun aspiratörünü görünce " hiç tavsiye etmiyorum" dediğinde direk elimden o ürünü bırakmıştım, bu kadar riayet ediyorum diyebilirim :)
O nedenle ne zamandır aklımda olan, ana kullandığım ve memnun kaldığım ürünlerden sizlere bahsetmek, öneri olarak değerlendirmek isteyenler olursa bilgi vermek istedim...

Ana kucağı olarak Maxi Cosi Cabriofix kullandım. Aslında bunu satın almama gerek olmadı. En yakın arkadaşım Sevgim'in Demirim için kullandığını biz de aynen ondan alıp Aras için kullandık.
Puset olarak tercihimizi de hem tek bir aparat ile Maxi Cosi'ye uyumlu hale geldiği için hem de yine bir arkadaşımın memnun kaldığı bir marka olduğu için Bebe Confort'tan yana kullandık. Bebe Confort Elea'yı puset olarak kullandık yaklaşık 7 ay boyunca. Aslında bu 7 ayın 6 ayında hep ana kucağını takarak taşıdık Aras'ı. Artık oturma konusunda omuru iyice kuvvetlendiğinde bu kırmızı koltuğu devreye soktuk. Aslında Elea'nın bu koltuğu sıfır konumda dümdüz yattığı için yazın çok sıcaklarda da sıkça kullandığımız bir şey oldu. Aras henüz 37 günlükken yazlığa gittiğimiz için ana kucağı çok sıcaklarda çok terletici olabiliyordu. Zaten dümdüz yattığı ve tekerleklerinin koltuktan ayrı katlandığında kapladığı yerin çok olmaması nedeniyle bu puseti tercih etmiştik. Çok da memnun kaldığımızı söyleyebilirim.


Aras'ın şu anda kullandığı araba ise klasik bir baston puset. Chicco Lite Way.. E-bebekteki kampanyada derisini piyasadaki ürünlere göre çok iyi fiyata aldığımızı söyleyebilirim. Artık her yere onunla gidiyoruz. Taşıması pratik, sadece 7 kg.. Katlandığında kapladığı yer de az ... Aslında dışarıdan ziyade evde kullanmak için aldık hemen baston puseti. Yoksa diğerini de kullanabilirdik. Ama bunun tekerlekleri daha küçük olduğu için Aras'ı evde eylemek gerektiğinde kullanıyoruz sıkça. Gittiğim ev gezmelerine de götürüyorum. Hem yatak görevi de görüyor, öğle uykusunu başka evlerde bununla kotarıyoruz.


Aras alerjen olduğu için, kafasında çok konak çıktı. Bir ara kafası resmen tas gibi kaplıydı konakla. Doktorumuzun önerisi ile Mustela Yeni Doğan Köpük Şampuanı kullanıyoruz doğduğundan beri. Aslında bakıldığında pahalı bir ürün sanırım 27 TL .. Ama yaz bebeği olan Aras, her gün yıkanmasına rağmen 6 ayda bitti. Bence diğer şampuanlara göre daha kullanımı ekonomik oluyor. Üstelik durulanması da köpük olduğu için daha rahat, bebeğin kafasında şampuan artığı kalma riski çok düşük.



İşte konak yüzünden kullandığımız bir ürün daha .. Mustela Stelaker ... Konak nedeniyle oluşan kabukların yumuşaması ve düşmesi için özel bir krem. Aslında zeytinyağı da sürebilirsiniz demişti doktorumuz. Ama zeytinyağını sürünce bebeği yatırdığınız yere bulaşma riski çok yüksek, bir de arıtmak daha zor oluyor. O nedenle ben bu ürünü memnun kalarak kullandım. Banyodan 1-2 saat önce sürüyorduk, sonra yukarıda bahsettiğim şampuanla yıkıyorduk. Kıvamı nemlendirici bir krem gibi, yıkamasanız bile oluyor, rahatsız etmiyor bebeği. Kafa derisi bu nemi yutuyor zaten...
Malesef Aras, doğduğu ilk günden itibaren biberonla mama alan bebeklerden. Biberon tercihimiz ise Avent oldu. Kolik önleyici özelliği taşıyan Avent marka biberonlardan sanırım evde 8 tane var :) Eeee her öğüne bir biberon ...


Esasen sterilizatör kullanmayı hiç planlamıyordum. İstanbul'da olduğum süre boyunca da kullanmadım. Biberonları elde ya da makinada yıkadıktan sonra sıcak suda 2-3 dakika bekletiyor ve kullanıyordum. Ama Yalova'ya yazlığa gidince orada kuyu suyu kullanıldığı için sterilizatör alma ihtiyacı duydum. Sevgim, Weewell kullandığı için direk ondan edindim. Hala da kullanıyorum, gayet memnunum.

Weewell markalı kullandığım başka bir ürün de telsiz..Bu bana çikomun hediyesi. Kendisine de hediye gelmişti ve memnun kalarak kullanıyor, o nedenle telsiz konusunda seçimi ona bırakmıştım. Evimizin uzun koridorlu yapısında gayet iş görüyor.. Geceleri Aras ağladıkça cızz cızz bağırıyor :)


Pişik kreminden bahsetmeden olmaz. Sağolsun yine bir arkadaşım söylemişti Sudocremi. Biz bile kullanıyoruz, sivilce, güneş yanığı falan olunca.. Eskiden sadece MotherCare'de satılırdı, şimdi eczaneler satıyor ama pahalılandı malesef. Ben geçenlerde unnado.com'dan aldım uygun fiyata.

İşte böyle.. 9 aylık oğlumu büyütürken faydalandığım şeylerden birkaçı hakkında paylaştığım bu bilgiler umarım fayda sağlar.

Sağlıkla,

7 yorum:

Haydins dedi ki...

Merhaba ,
Bizde bebecomfort elea aldık(bizim bebik henüz gelmedi de ) ama daha uzun kullanmayı planlamıştık ,yani öyle söylediler, siz niye 7 ay kullandınız??

Emilia dedi ki...

Merhabalar
Ben bebek arabası olarak Quinny speedi kullandım. O da maxicosi firmanın ürünü. Yalnız ben once tekne olarak kullandım şimdi oturarak kızımı koyuyorum artık. tulumu da var, kış için çok önemli. Ayrıca Chicco bir arabamız var ama o yaz için bekliyor. Avent ve sudocrem de kullanıyoruz. Kosmetik olarak sebamedi tercih ettim. Sterilizatör kullanmadım çünkü hep kendi sütümü verdim biberon meyve suyu ve su için yeni kullanmaya başladım. Telsiz ise chicco kullandım ev şeklinde ninni çalıyor ve tavanda ışık gösterisi yapıyor.
Ben size bir şey danışmak istiyorum. Türkiyede bebek ve çocuk ayakkabısı atestli bir firma var mı? Ayak sağlığı benim için çok önemli büyük kızımın ayakkabı hep kendi ülkemden alıyorum. Burda iyi bir marka bulursam ta Polonyadan getirtmek zorunda kalmam.
Selamlar

Yemekbahane dedi ki...

Merhaba haydins,öncelikle tebrikler saglikla kavuşursunuz inşallah bebeğinize.yazımda da belirttiğim gibi aslında hala kullanabiliriz biz chiccoyu evde rahat etmek için aldık kucağa alışmasın diye yoksa bence chicco diğer pusetle mukayese edilmez ... Elea çok daha konforlu bir araba .hiç endişe etmeyin güle güle kullanın

Yemekbahane dedi ki...

Sevgili emilia
Teşekkürler mesajınız için Türkiye'de onerebilecegim marka bobux. Ebebek de satılıyor memnun kalacağınıza eminim

Hayattan Azıcık dedi ki...

Arkadaşımın 7 aylık bir oğlu var çok meraklı hemen ona attım adresi :)

Bu sene 17 Ocak - 17 Şubat tarihleri arasında ikincisini düzenlediğim Ben Buldum! etkinliğine iştirak etmeniz beni çok mutlu edecektir.

Hem aramıza katılan yeni bloglar hemde koca bir seneye bir sürü kendi tarifini sığdıran bloggerların tariflerini şimdiden merak ediyor ve bu etkinliğin bloğumda en çok tıklanan tariflere sahip olduğunuda belirtmeden geçemeyeceğim

Blogu olan arkadaslarin bana link atmalarini blogu olmayan arkadaslarin bana tariflerini bir resim ile birlikte mail atmalarini rica ediyorum...

hayattanazicik@gmail.com

Ballı Cimcime dedi ki...

Maşallah Arasa, Eymenimize abi olmuş.. 27+1'deyiz hayırlısıyla canım:) Bu değerli bilgileri hemen kaydettim çoook teşekkürler, sevgilerimle..

Ozlem dedi ki...

Merhabalar. Ayni sterilizatorden ben de aldim. Siz sterilizatore biberonlari nasil yikayip koyiyorsunuz su ile yikayip direk mi yoksa sabunla yikayarak mi? Bir de nemli cikmasi sizi de rahatsiz ediyor mu? Sevgilerle.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails