26 Ocak 2012 Perşembe

AJANDA'NIN KABUĞU TAMAMEN DEĞİŞTİ

Hani bazen oturup eski fotoğraflara bakarız ve zamanın nasıl geçtiğini ve bunun üzerimizde bıraktığı etkileri düşünürüz ya. Ben de bazen oturup eski post(yazılar)ları okuyup böyle hissederim. Vaww bunu ben mi yapmışım, nasıl bir fotoğraf çekmişim falan gibi... Az önce aktif olarak içinde bulunduğum ve bulunmaktan gurur duyduğum oluşumun göznuru Ajanda'nın portalında şöyle bir dolanırken o ilk an geldi gözümün önüne. Acemice ama büyük bir gönülle bu yola girdiğimiz o gün. Şimdi gururla baktığım bu sayfaya geldiğimiz nokta beni heyecanlandırdı ben de bu heyecanımı içimde tutamadım, koştum size içimi dökmeye geldim.
1,5 senedir her seferinde zenginleşen bir içerikle çıktığımız bu yolda bizi yanlız bırakmayan tüm değerli okurlarımıza da buradan seslenmek istiyorum!
Ajanda sayenizde büyüdü.. Büyümeye devam ediyor.
İlk yola çıkarken yazdığımız gibi
"Gezecek, okuyacak, seyredecek, deneyecek, değerlendirecek, ilginizi çekecek birçok şeyin olduğu portal.. AJANDA" ya herkesi bekliyoruz..

Bu arada yeni yazım da yayında ..


Yöresel tariflerinizi bekliyorum
yemekbahane@gmail.com


2 yorum:

Lezzet Dedektifleri dedi ki...

Ajanda hayırlı olsun:)Lezzet Dedektifleri olarak takipteyiz

Mutfağımdaki Tarifler dedi ki...

Arkadaşlarrrrr güzel bir etkinlik planımız varrrrr hünerli eller arasında :) Detaylar gün içerisinde lezzetbloglari.blogspot.com adresinde ve facebook sayfamızda olacak. Katılmak isteyen herkes yarışmamıza davetlimizdir.
(Rica etsem etkinliğimizi paylaşıp duyurmaya yardımcı olur musunuz?) Sevgiler herkese..

Facebook sayfamız: http://www.facebook.com/pages/Mutfa%C4%9F%C4%B1mdaki-Tarifler/211141232312839?sk=wall

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails