16 Şubat 2011 Çarşamba

UZAKTA AMA BİR O KADAR YAKINDA

Ben hala onu bazen Beşiktaş'taki evinde sansam da, ayda en azından bir kerecik bile olsa göremememi, yoğun iş temposuna bağlasam da aslına o gideli bayağı oldu..Gitti ama hep soluğu üzerimde. Oğluşu ve beni sürekli yokluyor, bana uzaktan kokulu kokulu öpücükler yolluyor. Sık sık uzun uzun yazıyor bana, nerede, ne yapıyor, hayal ediyorum ben de ..

Güzel yüzlü Esen'im yarinin yuvasına konalı beri bizden uzakta olsa dahi elini hiç çekmedi üzerimizden. Şimdi de gün sayıyoruz, geleceği günü.Oğluşu görmeye geleceği günü.

Evini bıraktı gitti, işini bıraktı gitti, annesini bıraktı gitti, sevdiklerini bıraktı gitti, İstanbul'u bıraktı gitti ama meğer gitmesi lazımmış. İçindeki kurabiye ve cupcake perisi canlanıverdi. Şimdi İsviçre'de lezzet saçar oldu. Ben de sizlerle onun bloğunu paylaşmak istedim bugün. Buyrun Avrupa'daki taze gelinin marifetleri bu blogda...



Afiyetle & sağlıkla,

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Mügecim harika bir jest ellerine,yü
reğine sağlık öpüyorum.

Peritozu dedi ki...

Yüzlere tebessüm konduran bir blog sahibi olduğunuzdan; minik bir hediyeniz var sayfamda :)
Sevgiler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails