19 Ocak 2010 Salı

İNCE ÇİZGİ


Kazayı yazdığım günden beri bir çok şeyi sorgularken aklımdan şu da geçmedi değil..Yazmasamıydım buraya? İçimdeki gitgellerle hesaplaşırken bana yazdıklarınızı okudum defalarca.Çoğunu tanımadığım hatta belki de daha önce hiç bloğumu okuduğunun bile farkında olmadığım sizlerin yazdıklarını okudukça neden yazdığımı çözümledim galiba.

Bu sayfada sıkıntımı paylaştığım ilk seferim değil bu. Ama bu sanki bir başka.. ya da ben başkası oldum bilinmez..O gün de yazdığım gibi kafam karmakarışık.Kafamda milyonlarca soru, alternatif senaryolar gidip geliyor. Unutmalı mıyım, kesinlikle evet... Nasıl? Zamanla.. Yarın ya da öbür gün olmayacak biliyorum. Peki neden yazıyorum? Yemekbahane de ondan..3,5 seneye yakın zamandır ne diyorsam o .. Burası bahaneyle içimi döktüğüm yer olduğu için.

O mesajı yazdığım andan beri aldığım her yorum, her dua, her şükürler olsun yazısı, samimiyetine sonsuz güvendiğim her kelime için sizlere nasıl teşekkür etsem az.

Durumum daha iyi.Yürümem yasak.İşe gidemiyorum, evde olmayı isterdim hep ama böyle değil..Bir köşe yastığı gibi o koltukta kıpırdamadan değil..Olsun, yine de şükürler olsun.

Mutfak yürüme mesafesinde ama değil .. Allahtan stokta bir şeyler var yazacak:) Yoksa sizden uzak kalmak da yürüyememek gibi zor gelirdi bana.
Elimdekilerle yakında dönmüş olurum..
Her zaman dediğim gbi ...
Afiyetle ,
ve buna ilaveten..
Sağlıkla,

13 yorum:

Ordanburdanhayattan dedi ki...

iyi ki paylaşmışssın Mügecim, bloglarımız bizler için gerçekten birer dost gibi. inan anlattıkça yazdıkça rahatlıyor hafifliyoruz. yürüyememen evde olman falan kötü ama olsun canın sağolsun hepsi geçer inşallah. en kısa zamanda mutfagına ve güzel tariflerine geri dönersin umarım

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Mügeciğim tekrar çok geçmiş olsun.Sıkıntılar paylaşıldıkça azalır.Allah beterinden saklasın. En kısa zamanda yemekbahanesi ile yazmanı bekliyorum.Sevgiler Mine

Betül KAVAL dedi ki...

HİÇ YÜZÜNÜ GÖRMEDİĞİMİZ İNSANLAR BİRANDA BİZE NE KADAR YAKIN OLABİLİYORLAR DİMİ? BLOG DÜNYASI BU YÜZDEN ÇOK GÜZEL..

İYİKİ PAYLAŞMIŞSIN CANIM..HİÇ ÜZÜLME EN KISA ZAMANDA TEKRAR TAM GAZ DÖNECEKSİN MUTFAĞINA EMİNİM...

SEVGİLER

ozlemhan dedi ki...

Mügeciğim çok ama çok geçmiş olsun alttaki yazıyıda yeni okudum allah korumuş.Herzamanda korusun inşallah.

birsence dedi ki...

canım benim yaa inşallah tez vakitte mutfağa yürüyüp hatta koşup gidersin inşallah...kıyamam sana..acil şifalar diliyorum canımcım...

Pelin dedi ki...

Mügeciğim canım çok çok geçmiş olsun. Henüz öğrendim ve çok şükür dedim. Çok şükür daha kötüsü olmamış. Bunu da en kısa zamanda atlatırsın üzülme.
Sevgiler

Eya dedi ki...

Sevgili Müge...öncelikle cok gecmisler olsun, burasi öyle bir diyar ki insan birden kendini icinde buluveriyor, hel bir de sicak ve samimi notlat düsmeye baslayinca sayfasina o sayfa hic kapanmasin istiyor.Biz hep buradayiz senin sayfande seninle birlikte...seni okumaya...sevgiler

zehra

Ufuk SITKI dedi ki...

Aynı şey benimde başımdan geçmişti. Bir dönem böyle oluyor. her şey farklı. Sonra yine aynı eskisi gibi. Biraz zaman lazım Müge'ciğim. Sadece zaman...Sevgilerimle....

Unknown dedi ki...

en kısa sürede eski sağlığına kavuşursun inş. dualarım seninle:)moraller yüksek herşey eskisi gibi olacak hatta hayata eskisinden daha sıkı tutunarak değilmi?sen yeni şeyler eklemesende hiç dert etme öyle güzel bir blogun varki uzun süre biz idare ederiz:)önce sağlık...

Unknown dedi ki...

mügemmm.. aklımdasın hep. tanımıyorum hiç seni.ama arayıp konuşasım, canın sıkıntısını azıcık geçiresim var.sağlık diliyorum Allahtan..en kısa zamanda iyileş lütfen. Rabbim en acilinden şifalar versin..

ayşegül k.

VeRaY dedi ki...

Ben çok üzüldüm,gözlerim doldu... tanımıyorum sizi,doğru,aslında yazılarınızdan tanıyorum gibi...genelde yorum yazmazdım,ama her gün takip ederim...
bu bloglarla yemek yapmayı daha da çok sevdim...
siz üzülmeyin,önemli olan çabucak iyileşin,sonra da herşey daha da güzel olacak,eminim!

Hülya dedi ki...

"İyiyim" diye bitirince bu kadar ciddi olduğunu düşünmemiştim ,tekrar geçmiş olsun.
Sıkıntılarının bir an evvel geçmesini diliyorum.
Sevgi ile kal

Sevil Şahin dedi ki...

mügecim şimdi sesini duydum ya iyi olduguna kanaat getirdim tatlım tekrar binlerce kez geçmiş olsun tatlım .
Telefonda da dediğim gibi her ne zaman bir ihtiyacın olursa ara beni mutlaka ulaştırırım sana ne olursa olsun
en kısa zamanda eski haline gelmen dileğiyle
sevgiyle kal
http://birdemliksohbet.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails