15 Mayıs 2009 Cuma

SİRTAKİ YAPAN AİLE PASTASI

Valla yapabildiler mi bilmiyorum sirtakiyi ama ben onlar sirtaki yapacak diye göstericem derken kendimden geçtim:) Siparişi aldığımda çok mutlu oldum ve bu pastayı yapmak için heyecanlandım cidden. Bembeyaz pastada mavi ve pembe kullanarak yunan adası esintisi sağlayınca sirtakinin çalan namelerini gerçekten hissettim. Üzerine de rumca "doğum günün kutlu olsun / aslında uzun yıllar"ı da yazınca konsept tam oldu .

Haydeeee pame !!! (haydi gidiyoruz, genelde sirtaki oynarken söylenir)

Mutlu yıllar !!!

Afiyetle,

5 yorum:

Yasemin dedi ki...

HHHOOOPPPAAAAAA!!!!

yildiz dedi ki...

Figürler sirtakiyi yeni ögrendiklerinden böyle duruyorlar.
Halay ya da horon yapsalardi farkli olurlardi...
Görüntü ve düsünce harika,emeginize saglik.

LEMAN dedi ki...

aanerden gelmış akıllarına ama çok guzel de olmuş ellerıne saglık

Ordanburdanhayattan dedi ki...

çok neşeli olmuş, ellerine sağlık

Maria dedi ki...

This cake looks beautiful! I love how you've decorated it. Thank you so much for visiting my blog and for your very kind words. I hope to see you by again soon. I will follow your blog as well, even if I can just enjoy the pictures (my husband's best friend is Turkish though and I will get him to translate many of the recipes I wish to try!).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails