29 Mayıs 2009 Cuma

DONDURMA DOLU BİR YOLCULUK & MAKYAJ ÇANTASI PASTASI 2 & ŞAMPİYONUZ ŞAMPİYON

Başlığa bakıp "Bu yazanların birbiri ile alakası nedir?" diyorsunuz sanırım. Doğru, haklısınız. Kendime yaptığım özeleştiri neticesinde bunu bir borç bildim ve bugün uzun bir yazı yazmaya karar verdim.Peki ne yazsam diye düşününce de ilk aklıma bir önceki hafta geçirdiğim harika cumartesi ile başlamak geldi. Aslında bu hafta da çok güzel bir cumartesi geçirdim ama onu bir sonraki yazıya saklayacağım.


Bu fotoğraf sadece günün bir parçasından alıntı aslında. Elimizdeki tabaklarda süzüm süzüm süzülerek yenmesi beklenen şey nedir? Cevap : Dondurma. Ama dondurma diyip geçmemek lazım. O tabaktakiler dondurmanın anlamını farklılaştıran, bize sadece yazın yenmez kışın da doya doya yiyin konseptini kazandıran, bununla da yetinmeyip dondurmaya farklı farklı konbinasyonlarla boyut atlatan Algida'nın Carte d'or lezzetlerinden sadece bir örnek.




Meyveyi dalından yemişsinizdir ama eminim çoğunuzun dondurmayı fabrikanın bantından alıp yeme gibi bir deneyiminiz olmamıştır. Benim de haliyle böyle bir tecrübem yoktu ta ki Algida'nın
Çorlu'daki muhteşem (bu sadece dondurma fabrikası olduğu için kullandığım bir sıfat değil, lütfen yanlış anlaşılmasın) :) fabrikasını gezene kadar.


Hijyenin temel unsur olduğu fabrikayı gezintimiz ömrümün sonuna kadar hep kahkaha atarak bakacağım bu ve bunun muadili fotoğraflarda da gözüken o süper kılığa bürünmemizle başladı. Az yuvarlak olan bendeniz bu beyaz tulumların içine girince çamaşır suyu reklam kahramanları gibi oldum :) Beyaz ve yuvarlak :)


Ama olsun.. Magnum'un titizlikle nasıl üretildiğini, Selection serisinin lezzetinin nereden geldiğini, Cornetto'nun aşk dolu çikolatasının külaha doluşunu bu yuvarlak ve beyaz halimle büyük bir ilgiyle seyrettim. Seyretmekle kalmadım, dalından da yedim üstelik :)


Fabrika gezimizin sonrasında bizler için özenle hazırlanmış muazzam bir piknik organizasyonu ile de keyfimiz duble oldu. Anlayacağınız yedik, içtik keyfilendik yine :) Sonunda da bu keyiflere objektiflere günün hatıra pozunu verdik.

Bu muhteşem deneyim için Carte D'or ailesine çok teşekkür ediyorum.
Bu da başlığımızın ikinci yarısı.. Sanırım yapalı 1,5 ay kadar oldu. Ancak fotoğraf aktarmadaki yetilerim kısıtlandığı için ancak kısmet oluyor yayınlamak.


Pasta da tamam...


Sıra da ne var.. Valla kimse alınmasın ama sırada ŞAMPİYONA EDİLECEK İKİ SATIR LAFIM VAR :)
Kendimi bildim bileli Beşiktaşlıyım. Futboldan anlamam ama şimdi buradan şampiyonluk kutlaması yapmazsam olmaz !!!!
Tebrikler Kara Kartal !!! Tebrikler Şampiyon :)



Afiyetle,

2 yorum:

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Mügeciğim,

Dondurmalar afiyet olsun (her ne kadar olmuş olsalar bile:), pastan da pek güzel olmuş ellerine sağlık...Bende aynen senin gibi futboldan anlamayan ancak Beşiktaşlıyım...Tebrikler olsun Beşiktaş'a, sevgiler benden sana:)

Adsız dedi ki...

Yazar cok tesekkurler...

Selamlar Neslihan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails