18 Ağustos 2007 Cumartesi

YİNE BALKON KEYFİ & RENKLİ TOPKEKLER

Şurada kaç günümüz kaldı ki.. Balkonlarımızın tadını çıkartmaya tam gaz devam..

Bugün arkadaşım Demet ile balkonda kendimizi yaymış otururken siteye koyacak şey yok bu aralar diye hayıflanırken buldum kendimi... Engin'in tutucu damak tadı nedeniyle çok fazla yeniliğe açık olmaması ve yeme konusunda kendimi frenleme gayretim kaynaklarımı yavaş yavaş tüketmeye başlamıştı.

Ani bir kararla simit-peynir-çay menüsünden vazgeçip kendimizi mutfağa atıverdik..

Bir saat sonra ...


Ta tatammmm ....









Masamız rengarenk oluverdi...Tabii benim rejim de ucundan yalan ;)


Örgü börek, hardal soslu patates salatası,demirbaş kıvamına gelen truff ve Demet'in kızlarını kendinden geçiren renkli topkekler ... Haaa ortada bizim mamalara bekçilik eden şirin miniklerin bana hediyesi Kaktüs Güzeli...



Topkeklerin renk seçimleri tamamen kızlara ait..


Her ne kadar pembesi pek belli olmasa da keklerimizin rengi pembe-sarı ve mor renklerden oluşuyor...


Bu topkekleri daha önce Gökkuşağı Topkek tarifinde uygulamıştım...




Çocuklar için çok sevimli olan bu ikramı denemenizi tavsiye ederim..

Masanın diğer başrol oyuncularının tarifleri daha sonra ...Yoksa yazacak tarif bulamayacağım :))

Herkese iyi haftasonları !!!!

Afiyetle,

7 yorum:

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Masadaki herşey birbirinden güzel ve lezzetli görünüyor. Renkli topkekler çok iyi fikir doğrusu hiç görmemiştim.. Ellerine sağlık..
Sevgiler,
Esra

Hülya dedi ki...

Renki topkeklere bayıldım Müge.Oğluşlar için bitirim...

Kaktüs da tam benlik...

Sevgiler...

serinmavi dedi ki...

Herşey harika görünüyor...ellerinize sağlık canım........Selamlar..............

Adsız dedi ki...

Bu renklı topkekler varya; supper olmuslar..Ellerıne sağlık Muge cım.. Bize ne zaman yapıyorsun???

sevgıler
fıdan

Yemekbahane dedi ki...

Günaydın,

Hemen size de yaparım arkadaşlar ne demek...Siz yeterki isteyin ve beğenin...
Gelip yorum bıraktığınız için çok teşekkür ediyorum.

Sevgilerimle,
Müge

Esra Kars dedi ki...

Müge topkeklerde masadaki diğer lezzetlerde harika görünüyor.Ellerinize sağlık.Bende oğlum için denemeliyim renkli olan herşeyi pek sever kendileri :)
Diğer mamaların tariflerinide bekliyorum.
Sevgiler, Esra
www.benimutfagim.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Mügecim , Allahtan vazgeçmişsiniz simit+peynir+çaydan..Gözümüz gönlümüz açıldı , ruhumuz renklendi şenlendi...Ellerine sağlık..Muffinle pek çok şirin ortalarına kiraz şekeri hayal ettim bir an :)
Öpüyorum kocamannnnn

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails