7 Kasım 2006 Salı

VIVA GOLDEN GIRLS

Son üç senedir bir gelenektir bu toplantılar.. Golden girl olmak ise bir ayrıcalık.. Espiri ile başlayan altın günleri istisnasız her ay yapılıyor son üç senedir ve herbiri diğerinden daha güzel daha kahkahalı oluyor...

Resimdekileri tanıtayım sizlere: Soldan.. Pınar B. , Gamze, Ben, Sıla ... Daha sonra katılan kızıl saçlı bomba "SHIRLEY" Şölen..
Aramızda olmayanlar ... Nükhet, Nazlı, Pınar K. Bir de aday üyemiz Şuşu kuş Şule ...





Yukarıdaki resme bakmayın aslında 8 kişiyiz.. Bu ay fire verdik 3 kişi, 1 kişi de geç geldi ...Önümüzdeki ay yeni yılın çekilişi var, bizim evde toplanacağız.. Aslında benim günüm değil, geçtiğimiz mart ayındaydı ama bu da bir gelenek diyebiliriz... Yılın son ayında ağaç kurup bizim evde hediyeleşmek ve diğer yılı planlamak, çok heyecanlı oluyor !!!



Her yıl katılanlar , ayrılanlar olabiliyor... Kurucu üyelerimiz de var .. Mesela ben :) 3 senedir birfiil bir GOLDEN GIRL olarak daha hiç bir ay firem yok !!!


Bu ay Pınar B. nin evindeydik, Pınar B. çünkü bir de Pınar K. var :))
Harika bir cumartesi kahvaltısı hazırlamıştı bize.. Grubun tek evli zatı benim şimdilik :)) O yüzden benim gözüme girmeye çalışıyorlar !!! Evlenebilir sertifikası verdim , ELLERİNE SAĞLIK PINAR valla harikaydı herşey !! hele Zebra Kek ve Zeytinli Ekmek müthişti ..Onların tariflerini sizlere en kısa zamanda yazacağım...








Bol bol yedik ve Avrupa Yakasına göndermelerde bulunduk... Bu aralar favorimiz Burhan ve Gaffur ...

Bir Golden Day daha böyle geçti .. Bir sonrakinde görüşmek üzere !!!


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Golden girls'un diger kurucu uyelerinden biri de benim..Yani Gamze nami deger "beter bocek":)
Gercekten cok keyifli bir gundu..
Zebrali kek, zeytinli ekmek, nutella, waffle..Masada yok yoktu yanii:)
Bir sonraki golden dayde gorusmek uzere...
Gamze

Yemekbahane dedi ki...

Yasasin!!!!
Benim de bloguma gelip birileri bir seyler yaziyorlar !!!!
Gamze the beter bocek ... sen cok yasa emiiiii I LOVE YOUUUUU

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails