31 Ekim 2006 Salı

BIR BAYRAM DAHA GECTI

Merhaba tekrar !! Dün ilk iş günüydü malum uzuuunn bayram tatilimin sonrasında..
Perşembe ve cumayı da birleştirdiğim için 9 gün ofisten uzaktım ve yapacak işler fazlasıyla birikmişti. Zaten o kadar yorulmuşum ki saat 22:00'de uyuyakaldım kanepede:)

Bayramda eşim Engin ile birlikte Antalya'ya gittik.. Şimdi arkamdaki pencereden gözüktüğü gibi gri, ıslak ve rüzgarlı bir hava yoktu :( offf KIŞ GELDİ !!!!

Süper bir hava vardı, sıcacık ... Denize girdik bolbol, yüzdük... Bir de bol bol YEDİK :)
3 kg almışım ; eve geldiğimde tartıldım da :)

Lara'da Kervansaray Otel'de kaldık, şık , enteresan bir mimariye sahipti.. Ancak biraz hizmet konusunda geliştirilmesi gereken yönleri olduğunu söyleyebilirim.. Ama güzel bir tatildi gerçekten...

Ne diyordum BOL BOL YEDİK !!! Abarttığımızı dahi söyleyebilirim.. Aslında son derece sağlıksız bir şey olduğunu biliyorum tabii Ramazan ayının hemen sonrasında bu kadar abanmanın ama ne yapalım nefsimize hakim olamadık yani olmak istemedik işte....

İşte bir tatil daha bitti , geriye kaldı anılar ve fotoğraflar...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails