13 Ekim 2006 Cuma

YEME DE YANINDA YAT :)

Çalıştığım yer evime hayli uzak olduğu için iftar saatinde genellikle eve yetişemiyorum. Dün de ezan okunduktan yaklaşık 20 dk sonra eve varabildim.

Ama evde beni harika bir sofra bekliyordu :) Canım annecim ve dünyanın en komik kadını Hikmet yani teyzem bizdeydiler ve annem pide yapmışşştıııı !!!! Hem de ne pide...
Bazıları kıymalı bazıları da pastırmalı yumurtalıydı !!!

O kadar dalmışım yemeğe ki sadece pastırmalının resmini çekmek aklıma geldi... Ellerine sağlık canım annemm!!!

Bir ara tarifini alır size de yazarım...

1 yorum:

tatli-tuzlu dedi ki...

Merhaba Müge,ziyaretin icin cok tesekkür ederim, benim sayfamda oldukca yeni ve her yorum icin cok seviniyorum.Sagolsun blogcu arkadaslar ziyaretlerini ve yorumlarini esirgemiyorlar.Sana basarilar diliyorum,sayfan hayirli olsun. Sevgiler Behiye

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails