20 Ekim 2006 Cuma

HERKESE SEKER GIBI BIR BAYRAM DILIYORUM!!!

Son mesai saatleri gelip çatıyor, herkeste bir heyecan bir sevinç... Kıpır kıpır herkesin içi... Güzel bir tatil bizi bekliyor. Bayramın heyecanı herkesi sarmış, kimisi bu arayı fırsat bilip benim gibi :) kendini tatile atacak, kimisi uzun süredir görmediği sevdikleri ile görüşecek, kimisi de boş kalacak büyük şehirlerin keyfini çıkaracak gönlünce...

Uzun zamandır birlikte tatil yapamayan ben ve eşim soluğu Antalya'da alıcaz inşallah..

Herkese mutlu, sevdikleri ile huzurlu ve güzel bir bayram diliyorum !!!!

Bu arada fitre, zekat işlerini halledememiş olanlara, Deniz Feneri'ni tavsiye edebilirim... http://www.denizfeneri.org.tr

İYİ BAYRAMLAR !!!

2 yorum:

tatli-tuzlu dedi ki...

Sevgi söze dolarsa dua olur, dua Allah'a ulaşırsa nur olur, aynı yolda birleşen dualarımızın nur'a dönüşüp Rabbimize ulaşması dileği ile Bayramıniz Kutlu Olsun.Sevgiler Behiye

Yemekbahane dedi ki...

Behiye merhaba,

Tesekkur ediyorum guzel dileklerin icin, senin de gecmis bayramin mubarek olsun !!!!

Muge

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails