12 Mart 2013 Salı

RUDOLPH VAN VEEN İLE GEÇEN İKİ SAAT


İş hayatından uzaklaşmanın belki de en keyifli yanı eskiden haftaiçi yapılan davetlere katılamazken artık büyük bir keyif ve rahatlıkla gidebiliyor olmak.
Türkiye'de aktif olan, 24 saat sadece yemek yayını yapan Fox grubuna ait 24kitchen televizyon kanalı ile daha önce yine harika bir etkinlikle tanışma fırsatım olmuştu. Bu kanalda Hayatın Tadı, Lezzet Yolculuğu ve Rudolph'un Fırını isimli programları yapan dünyaca ünlü Hollandalı şef Rudolph Van Veen geçtiğimiz hafta kanalın davetlisi olarak İstanbul'daydı. 24kitchen ekibi de biz yemek bloggerlarını kendisi ile tanışmak üzere Gaggenau'ya ait muhteşem hazırlanmış bir showroomda (aslında showhouse demek daha doğru olur) ağırladı.

Şunu söylemem lazım .. O gün o mekandan ayrıldığımda içimdeki his.. tek kelime ile "hayranlık" oldu.. Bir insanın bu kadar açık yürekli, samimi ve eğlenceli olması üstelik de yemek pişirmeye aşık olması .. İşte idol dedim.. Mesleğindeki onca başarı, deneyim kendisine mütevazilikten başka hiç bir şey katmamış..
Rodolph bizlere, yemek pişirmenin, ekranda yemek programı yapmanın inceliklerini anlatırken iki de harika tarif paylaştı. Bunları ileriki günlerde deneyip sizlerle paylaşıyor olacağım.

O günün bana kattıklarından biri de Rudolph'un bana bıçak kullanımının inceliklerini göstermesi oldu .. Neyseki parmaklarımı koparmadan bir iki dilim elma doğramayı becerebildim. Ama tabii ki bunun da sırrı herşeyin olduğu gibi çok çalışmak, tıpkı Julia & Julie filminde olduğu gibi :) (Kadıncağız sürekli soğan doğruyordu izleyenler hatırlayacaktır) 


Afiyetle & sağlıkla, 

2 yorum:

Lezzetli Sanatlar dedi ki...

Sevgili Müge merhabalar,
RUDOLPH VAN VEEN ile yaptığınız workshop eminim çok eğlenceli ve faydalı olmuş, ne güzel:))
Senin blogu ilgiyle takip ediyorum.
Anlatımın çok açıklayıcı, tariflerin çok güzel. Yaşam enerjini satırlara yansıtmışsın.
Yaptıkların ve bizlerle paylaştığın için teşekkürler, Pırıl.
Benim de blogum var, ziyarete de beklerim.

Kizim Sare Verda dedi ki...

Merhaba,
Bende 24kitchenda en sevdigim ahci rudolftur cok hayranlikla bakiyorum. Adam okadar temiz okadar duzenli calisiyorki hayran kalmamak mumkun degil. Benimde rudolfun bi resmi var oturdugumuz yere pasta yapmaya gelmisti;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails