31 Ekim 2011 Pazartesi

6 AYLIK TECRÜBELİ ANNE BİLDİRİYOR

Daha dün gibi size çılgınca yaptığım body alışverişlerimi anlatışım :)
Işık hızı ile akan giden zaman bugün sizlerin karşısına beni "6 aylık" bir tecrübe ile çıkarttı bile. Küçük kuzum Aras'ın doğumunun üzerinden günler, haftalar ve hatta mevsimler geçtikten sonra arkama baktığımda ufak ufak yükselen bir kuleye benzetiyorum çıkarımlarımı ve deneyimlerimi.
Annelik ne okumayla, ne dinlemeyle, ne görmeyle edinilir denir ya "yaşamak gerek" deyimi tamamen yerinde diyorum sadece.
Şimdi bugün filmi başa sarsam ne olurdu ;
Hahahahah daha çok mu body alırdım :) Sayısını bilmem o tüketim çılgınlığıma bağlı olarak değişir ama ben...






  • Çocuğun ayına göre kıyafet almazdım. Aras mı büyük bir çocuk bilmiyorum ama hiç ayının kıyafetleri rahat rahat olamadı :( Annemin deyimi ile "kıspet" gibi giydi yavrucak. Zaten kısa olan giyim ömürleri iyice kısaldı. Elde etiketli ürün bile kaldı, tıpkı bir çoğunuzun olduğu gibi. Biz şimdiden 12 ay giyiyoruz :)



  • Bebek arabası alırken başka başka şeylere bakardım ... 5 noktadan kilit, sıfır şekilde yatması, 360 derece dönen tekerlek ... Eee bunlar çoğunda var ... Bakacağım şeyler, açıkken asansörümüze sığıyor mu, alttaki sepeti geniş mi (allahtan benimki çok geniş), kapandığında kapladığı yer ne kadar, güneşliği ne kadar örtüyor, yanlardan çocuk korunaklı mı gibi...



  • Bağcıklı ayakkabı almazdım. O tombik ayaklara cırt cırt daha iyi oluyormuş meğer...



  • Yine çanta alacak olsam Okiedog alırdım..Allahım ne rahat çanta diyorum her sırtıma taktığımda :)


  • Tülbent.. tülbent..tülbent.. Yazın çocuk mu doğurdunuz? Ter bezi yapın, güneşlik yapın, battaniye yapın, havlunun içine koyup fazla suyunu alın, arabanın içine yayın sırtını terlemekten koruyun... Yaşasın evdeki 10 tane tülbentim :)


  • Sağlık sigortası limitini daha yüksek tutardım.. Çocuk bu , her ay doktorda, yok reflüdür, alerjidir.. belli olmuyor.. Yüksek tutun benimkisi gibi zınk diye bitmesin :(


Bunlar sadece bir kaç tanesi elbette...



Elde birikiyor tüm deneyimler yavaş yavaş...



Çok güzel bunları biriktirmek, unutmayayım diye de bana yazmak düştü elbette. Deftere yazmadım, size yazdım.



Fena mı etmişim :)



Afiyetle & sağlıkla,

5 yorum:

Unknown dedi ki...

kesinlikle katılıyorum ben de biriktirdiğim fazlalıkları Van a yolladım.

Berceste dedi ki...

He he he sen aldiklarini yazarken, ben bunlari biliyordum der, seni sinir edermisim :P Saka bir yana, saglik sigortasi cok dogru bir uyari. Bu konuda ilk defa sen yazdin. Kac yildir annelerden gelen onerilerin arasinda ilk sende goruyorum. Asilari da unutma... Asilarin bir kismi ozel hastanelerde bile devlet tarafindan karsilaniyormus. Elimizde kalmadi, bitti deyip kac defa bize onu da odettirdiler. Sonradan bir defa almadiklarinda durumu ogrendik! Asida ozel hastaneye gidiyorsan en cok dikkat edilecek nokta sanirim tek kullanimlik paketten olmasi. Aksi halde saglik ocagini tercih et daha iyi...

Dışavurum dedi ki...

kıyafeti çok almamak mantıklı bence de önceden. Boyuna, kilosuna gre doğduktan sonra zevkle alışveriş yapmak daha güzel hem.
Yakışıklı Aras'ımı öpüyorum tatlı anne :*

Adsız dedi ki...

Telemarketingürünleritürkiyesatışlideritvshopsanalmağazacılık
Güncel Blog Sayfası
Online Tv Sayfası
Canlı Maç Seyret
Ödev Sitesi
Yemek Tarifi

sibelyalcincom dedi ki...

İnsan ikinci çocukta daha tecrübeli oluyor bunların hepsini kaydediyor:)
Sevgilerimle

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails