5 Ağustos 2011 Cuma

ENGİNAR DOLMASINDA GÜNCELLEME VAR!

enginar dolması



Güncelleme yaparken iyi oluyor aslında geçmiş yazılara dönüp bir göz atmış oluyor insan. Ben de geçenlerde pişirdiğimiz enginar dolmasının fotoğrafını çekmiştim, sitedekini değiştiririm diye, bari bunu koyayım dedim. Hey gidi günler, 2008'de yazmışım taaa bunun tarifini. Malum yaz mevsimi ve enginar hala burada bir hayli bol. Biz yazı Yalova'da geçiriyoruz ve Yalova sebzesi meyvesi bol bir yer.. O yüzden burada bol bol enginar dolması yaptık bu sene. Hatta geçenlerde Aras'ın 3. ayını dolduruşunu enginar dolması partisi ile kutladık :) Misafirlerin çok hoşuna gitti... Haahahhaha Enginciğin dediği kadar varım, bana da kutlama yapmaya vesile olsun :) Sitedekiler Aras'ın 4. ayını bekliyor şimdi de :)

Ramazan ayında iftar sofralarına fark katacak bu tarifi denemeye ne dersiniz?

Afiyetle & sağlıkla,

6 yorum:

Gülcan dedi ki...

harika görünüyor ellerinize sağlık. sevgiler.

Pelin dedi ki...

Senelerdir takipteyim sizi, lezzetli yemeklerinizi, ozenli sofralarinizi gormek, okumak buyuk keyif. Yalova'yi okuyunca yorum yazmadan duramadim. Benim tum cocuklugum Ceylankent'te gecti, siz hangi sitedesiniz? :)

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

yeni guncellenen enginar dolmalari icin ellerinize saglik
ozellikle enginar dolmasi partisine bayildim :)

pelinpembesi dedi ki...

AAA Yalovaya geliyormusunuz? bizde yakınız:)) bloguna bayıldım, ellerine sağlık...

Yemekbahane dedi ki...

Biz de tam yanınızdaki sitedeyiz :) sevgili Pelin ... aramızda sadece bir kapı var, aydınkent...

teşekkürler hepinize ...

sevgiler,
müge

Unknown dedi ki...

bebişin 4.ayı kutlamasında hangi tarif var beklemedeyim :) ellerinize sağlık..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails