25 Eylül 2010 Cumartesi

BİBERLİ BONFİLE

Biberli Bonfile



Yine Actifry ile pratik bir yemek..Üstelik hem görsel olarak şık hem de lezzetli. Hazırlaması da sadece 30 dk sürüyor, yani işten dönen ve hızlıca sofra kurması gereken bayanlar için çok ideal. Yani benim gibiler için :) Etiniz kendi kendine pişerken siz de öbür yanda nefis bir şehriyeli pilav ya da bulgur pilavı yaptınız mı yanına menü tamamdır.


Malzemeler : (2 kişilik)

  • 4 parça dana bonfile
  • 1 adet kırmızı kambo biber
  • 3 adet sivri biber
  • Kotanyi Kekik
  • Kotanyi Karabiber
  • Tuz
  • 1 yemek kaşığı soya sosu (Eğer baskın tat seviyorsanız biraz arttırabilirsiniz)
  • 2 yemek kaşığı zeytinyağ

Bonfilelerimizi uzun şeritler halinde doğrayıp yıkıyoruz. Suyunu iyice süzdükten sonra Zeytinyağ ve soya sosu ile karıştırıyoruz. Actifry'ı çalıştırıp 2-3 dk boş halde ısıtıyoruz. Isınınca etleri koyup yaklaşık 8-10 dk kadar pişiriyoruz. Bu arada biberleri uzun ve çok ince olmayacan şekilde doğruyoruz. Etlerin ilk pişme süresi dolunca biberleri ilave ediyoruz. Biberler yumuşayıncaya kadar (yaklaşık 5 dk) etlerle beraber pişiriyoruz. Son olarak kekik, karabiber ve tuzunu ilave edip pişirme işlemini tamamlıyoruz.


Pilav eşliğinde servis ediyoruz.


Afiyetle & sağlıkla,

17 yorum:

Ordanburdanhayattan dedi ki...

ben Actifryda hiç denemedim bunu ama çok güzel olur eminim. ellerine sağlık

anneanneninemekleri dedi ki...

Nefis görünüyor,ellerine sağlık.

Cafe Pepela dedi ki...

Harika görünüyor:)
Actifry nasıl bir güzellik..
Ellerine,gönlüne sağlık gülüm.
Muhabbetle

Bayram Kombesi dedi ki...

Ellerine saglik, cok guzel gorunuyor. Sevgiler

gulsev dedi ki...

Leziz gözüküyor, actifry alma konusunda kararsız kalmıstım 2 yıl önce, şimdi yine gidip baktım yeni modeli çıkmış, siz kendiniz mi satın aldınız yoksa reklam amaçlımı gönderildi, memnuniyet durumunuz nedir :)

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Bende actifry'i bu tur seyler icin cok az kullaniyorum. Genelde patates icin kullaniyorum. Ama bu lezzeti gorunce aklima birsuru fikir geliyor. Ellerine saglik, nefis bir tarif.

mandalincikmazi dedi ki...

Nefis görünüyor ellerine sağlık afiyetler olsun yanına pilav çok uyumlu........
Ben de Actifry istiyorum ...

yemekbiraşk dedi ki...

gerçektende nefis olmuş aklımı çalıyor bu actifry :)
sevgiler..

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Afiyetler olsun,yemek nefis olmus!

Emel Kurt dedi ki...

selam biberli bonfile cok lezzetli görünüyor, ellerine saglik. bende actifry istiyorum:))) ve ekmek makinasi.esime duyurulur. ben duyuruyorum fakat sahip olamiyorum:))) sevgi ve selamlar.

Nehir Butik Pasta dedi ki...

Müge ellerine sağlık
actifryı almayı hep düşünmüşümdür kullananlar çok memnun,çok pratikmiş çok da lezzetli yemekler yapılıyormuş:))

Betül KAVAL dedi ki...

sabah sabah nasıl canım istedi. ellerine sağlık mügecim..

sevgiler

yemekaski.com seçil dedi ki...

muhteşem bi görüntü.. ellerinize sağlık..

Tümay Öztürk dedi ki...

Ellerine sağlık canım nefis duruyor:)

özlem dedi ki...

ellerine sağlık. nefissss

evatolyesi dedi ki...

Yanınada bir çorba güzel bir akşam yemeği menüsü ellerinize sağlık
Sevgiler:)

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık buna çok benzer bir tarifim var benimde gerçekten nefis

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails