20 Haziran 2008 Cuma

YEMEK BAHANE :)

Efendim , o kadar çok mail ve yorum alıyorum ki artık bunu buradan yazmayı uygun buldum.

Kanaltürk kanalında Jess Molho'nun sunduğu programla bu bloğun herhangi bir ilgisi yoktur :) Dolayısıyla kameramanın fazla hareketli olmasından dolayı duyduğunuz rahatsızlık, Jess'in oğluna gönderdiğiniz öpücükleri malesef ben iletemiyorum.

Gün içerisinde iş yerinde olduğum için yayın saatinden dolayı bu programdan hiç haberim yoktu. Ancak ne zaman bazı emailler ve yorumlar almaya başladım , o zaman öğrendim meğer benim bloğumla programın ismi aynıymış. Hiç denk gelip seyretmek nasip olmadı ama daha önce seyrettiğim programlardan bildiğim kadarıyla Jess'in kendine has eğlenceli bir üslubu vardı ve eminim yine aynı şekilde sunuyordur programı.

Yemekbahane (ben bitişik yazıyorum) :) ilk doğduğunda (Ekim 2006) ana fikrimi ilk yazıma yazmıştım. Bu ana fikir nedeniyle bloğuma bu ismi koymuştum. Çok hobisi olan, aktif olarak sosyal hayatın içerisinde hep bulunan biri olarak ben, evlilik ve çalışma hayatının getirdiği yoğunlukla bloğumu açmadan önceki son 2 yılda farkettim ki, iş ve ev dışında artık neredeyse hiç bir ilgisi kalmayan birisi olmaya başlamıştım. O yüzden bloğumun adını Yemekbahane, ana fikrini de "Hayatta sevdiği şeylere vakit ayıranlara..." diye koydum..

Ben son 1,5 senemi bu blog sayesinde çok daha dolu kıldım, bir sürü insanla tanıştım, farklı yönlerimi keşfettim ve en önemlisi de kendime vakit ayırdım. Mutlu olduğum bir şey için zaman yarattım.. Eğer bir gün sadece başkaları için yaşadığınızı ya da zamanın içinde kaybolduğunuzu hissederseniz geç kalmadan kendi içinizde bir yolculuğa çıkın. En çok ne yapmaktan hoşlandığınızı sorgulayın ve imkanlarınız dahilinde az da olsa yapmak istediğiniz şeylere kendiniz için zaman ayırın.Emin olun daha farklı hissedeceksiniz :)

Jess Molho'ya buradan tekrar sevgilerimi ve selamlarımı iletiyorum. İnşallah bir gün bir yerlerde bu iki adaş platform hakkında kendisi ile sohbet etme fırsatımız olur...

Bugün tarif yok :) Bir hafta boyunca da olmayacak ...

Tekrar bir telesekreter mesajı ile sizleri başbaşa bırakıyorum ...

Yemekbahane eşrafı yıllık izne ayrılmıştır , lütfen bizden ayrılmayınız :) 30 Haziran Pazartesi görüşmek üzere ...

Afiyetle ve mutlu kalın !

4 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

MERHABAAAAAA..
kendinizi çözmüş,hayatın adını çoktan koymuşsunuz ..artık bundan sonrası kendiliğinden oluyordur..
blogla beraber bambaşka bir boyut oluşuyor kişilklerimiz üzerinde,buna tamamen katılıyorum.
yeni enerjiler almak,bize doping dsteği olmakta,hatta her geçen gün hemde. güzel bir tatil dilerim.telesekretere bayılldımmmmmmmmmm :=))

zarpandit dedi ki...

ay canımcım yerimizede gez toz eglen:)

Damak Tadı dedi ki...

Çok hoşsun canım..))

Sana ve ailene güzel ve mutlu bir tatil diliyorum..


Sevgilerle..

pelince dedi ki...

Bende programı zevkle takip edenlerdenim,ama isim benzerliği sıklıkla olan bir durum.Ve çok hoş bir tesadif bence..

Güzel bir tatil diliyorum...

Sevgiler..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails