31 Ocak 2008 Perşembe

HOŞGELDİN BEBEK


Didem yeni doğum yapan arkadaşı için bebek kurabiyesi yapmasını istediğinde Müge çok sevindi ...
Naz doğduğundan beri bebek konseptli kalıplarıyla bir şey yapamıyordu...
Hem daha pazartesi günü arkadaşlarının Amerika'dan getirdiği taze kalıplarından ayıcıklı olanı da kullanma şansı doğmuştu ... İrili ufaklı bir sürü ayı kalıbı vardı ama bu daha da bir hoşuna gitti doğrusu :)
Didem ile pembe - beyaz - lila renklerinde hemfikir oldu...
.... Ve Müge oturdu masanın başına kurabiyelerini huşu içerisinde yaptı dün akşam... Hem yaptı hem de baktı baktı durdu... Sevdi :)

Kurabiyeleri en son Eminönü turunda "Kız çocuklar için kurabiye istenirse koyarım" düşüncesi ile aldığı pembe karton kutuya itina ile yerleştirdi...
Sonra da bir paket... "Aramıza Hoşgeldin !" yazan bir kartın içine "Yemekbahane" imzasını atıverdi ...


Müge'ye arkadaşları, "O kadar işin gücün arasında bunlara nasıl vakit buluyorsun?" diye sıkça soruyor...

Müge'nin cevabı :
Mühim olan sevdiğiniz şeylere vakit ayırabilmek :)

Afiyetle,

9 yorum:

Esra Kars dedi ki...

Müge gerçekten çok şık olmuşlar ellerine sağlık.
Bebişide sağlıklı mutlu bir ömür inşallah :)

Müge Hüner dedi ki...

Çook çook güzel adaş bayıldımmm!!
Ayy bizde yapıcaz dimi bundan bi tane haftaya, var ya nasıl heyecanlandım:)) Çabuk geçsin günlerrrrr ve 9undan önce gelmesin Sencer yütfeeennn:))

Eya dedi ki...

Mügeciğim...

Harika olmuş bu kurabiyeler.
Ellerine sağlık, minik kızımıya da hayırlı bir ömür.
Sevgiler

zehra

Pastanı Seç dedi ki...

canım dün söz etmiştin hakikaten çok güzel olmuşlar,duygusal bağ kurmuşsundur sen şimdi yine:)

sevgiler

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Müge'ciğim,
Tesadüfün bu kadarı:)) Ben de arkadaşımın kız bebeği için kurabiyeler hazırlarken, mola da gördüm seninkileri:))

Ellerine sağlık, yeni bebişe de kurabiye kadar tatlı bir ömür dilerim:))

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

müge hanım merhaba!
ben resimdeki kurabiyelerin geldiği bebeğin teyzesiyim.muhteşem emeğiniz için çok teşekkür ederiz.didem e de extra teşekkürler.tadı-şekli ...sevgiyle yapıldığı besbelli

Adsız dedi ki...

SENİN ELİNDEN ÇIKAN BİR ŞEY ELBETTE GÜZEL OLUR

made in funda dedi ki...

harika olmuşlar canım.bebişe de güzel bir ömür dilerim..

Adsız dedi ki...

mugecim
ben hayatla kostururken ne yorumlar gelmis, dur ayol ben de tane birakayim :)
once sevgili dostumu tebrik ediyorum, ellerine saglik super guzel bir paketti, sonra olcay cigimin esma sina saglikli sevgi dolu bir omur diliyorum, ardindan teyzesine de bana tsk ettigi icin you re welcome, diyip, cok sevdigim arkadasimin bebegi icin cok sevdigim arkadasimin emegini lezzetini ve zevkini goturmek benim icin cok keyif vericiydi diyorum. hepinizi seviyorum :))
didem fis

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails