25 Ocak 2008 Cuma

DÜĞÜN PASTASI MAKETİ


Ve işte bitmiş hali... Pazartesi günü sizlere kısaca bahsettiğim Aylin ile üzerinde çalıştığımız maket karşınızda...



Çok uzun zamandır yapmak istediğim maket pastayı en sonunda tecrübe etmiş olmaktan çok mutluyum gerçekten... Hele de bunu çok yetenekli ve çok sevdiğim bir arkadaşım ile birlikte yapmış olmaktan inanılmaz keyif aldım..


Pasta yaparken ne kadar dinlendiğimi ve keyif aldığımı sizlere her zaman anlatıyorum. Benim için bir nevi terapi bu diyebilirim. Pazar günü Aylin ve beni görmenizi çok isterdim... Bir yandan zaman zaman stres olsak da attığımız kahkahalar bence herşeye değerdi...




Ben pazar akşamı Aylin'lerden ayrıldığımda işin çoğu bitmişti ancak ince işleri kalmıştı... İnce işler Aylin'e kaldı ve kendisi tüm marifetiyle maketin üzerindeki işlemeleri de halletti...

Beğeneceğinizi ümit ediyorum ve yorumlarınızı heyecanla bekliyorum...

Afiyetle kalın,

22 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

slm
harika olmuş ellerine sağlık çok şık
sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Çok zarif bir pasta olmuş, ne kadar emek verdiğiniz belli. Renginin tatlılığı ve güllerin güzelliğine bayıldım. Şeker hamurundan çiçek yapma özürlü biri olarak güllerin nasıl yapıldığını merak ediyorum Müge'cim. Acaba anlatma fırsatın olabilir mi?
Hülya

Unknown dedi ki...

Tebr5ik ederim gerçekten güzel bir çalışma olmuş , düğün pastasına yakışacak şıklıkta..Ellerinize sağlık..

Unknown dedi ki...

Mugecim,

ellerinize saglik her ikinzinde....sahane olmus...artik ben sana ne diyim, sen bu konuda her gecen gun beni sasirtmaya basladinn..kek, kurabiye, pasta vb derken dugun pastasi !!! ellerinize saglik :)))

Yemekbahane dedi ki...

Arkadaşlar,
Yorumlarınız bizi çok mutlu ediyor inanın. Aylinle siteleri daha da bir heyecanla takip ediyoruz bugün özellikle..

Hülya'cım, Gül yapımı konusunda Wilton'un çiçek modelleme setini kullandık.. O setin içindeki kitapta ayrıntılı olarak resimli bir anlatım var.. Umarım bu bilgi yardımcı olur sana.

Şölenim ... Ne de güzel yazmışsın..Kalbinin sesini dinlemek nedir en iyi sen bilirsin tabii...Bir gün frapan gibi benim de hayallerim gerçek olur mu acaba :)

Aylin adına da herkese teşekkürler, heyecanla okumaya devam edeceğiz..

Sevgiler
Müge

Esra Kars dedi ki...

Müge bence tek kelimeyle harika olmuş.Aylin'inde seninde ellerine sağlık.

masalmutfagi dedi ki...

Müge maket muhteşem..:))ellerinize sağlık gerçekten çok hoş...

PASTA TASARIM By Nesrin Tong dedi ki...

Mügecim çok çok güzel ve şık olmuş, Aylin'in de senin de ellerinize sağlık. Yalnız çok bi özendim. Keşke yanınızda olabilseymişim. Belki başka sefere.:)) Sevgilerimle......

Ferah Gülşen dedi ki...

Harika bir maket pasta olmuş. emeğinize sağlık. Ama merak ettim bu güzelliği ne yapacaksın? Sevgiler,

Yemekbahane dedi ki...

Sevgili Esra ve Masal mutfağı çok teşekkürler güzel yorumlarınız için..

Sevgili Nesrin,keşke keşke ... Senin yaptığın o güzel şeylerle ortaya kimbilir daha neler çıkardı..

Sevgiler
Müge

Yemekbahane dedi ki...

Sevgili Pastalila,

Geldiğin ve yorum bıraktığın için çok teşekkür ederim.
Bu güzelliği ne yapacağımıza bakacağız artık diyelim :)

Sevgiler,
Müge

Müge Hüner dedi ki...

Valla benim evlenesim geldi bir daha, başkada bir şey diyemiyorum. Bizim düğün yemeğinde pastayı restoran yapmıştı bende o kadar işin arasında hiç ilgilenememiştim :( Şimdi senin bu pastayı görünce bizimki aklıma geldi, ayy bisküvi pastası gibi kaldı bunun yanında.
Pasta şaaane olmuş adaşım ya, kibar nazik, nişana uyar düğüne uyar herşeye uyar. Çok kaliteli çok asil görünüyor. Bayıldım bayıldım. ellerinize sağlık.

Damak Tadı dedi ki...

Maşallah sana ve Aylin'e Müge'ciğim..Gözlerimi alamadım ben ve büyük bir mutlulukla izliyorum maket pastanızı..)Tekrar tekrar ellerinize sağlık.Allah nazarlardan sakınsın sizleri..

Sevgilerle kalın..

cekirdeksizuzum dedi ki...

gerçekten çok güzel olmuş. renkler, süslemeler hepsi harika. ellerinize sağlık.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

çoook şık görünüyor.Ellerinize sağlık

sevgiyle kalın

Pastanı Seç dedi ki...

Canım mügüşüm sorma arkadaşların teşfik edici sözleri beni de çok mutlu etti.İşbirliliğimize deyecek sözüm yok zaten her zaman...

sevgiler

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Hayal gücün gerçekten harika. Blogundaki o nefis pastaların görünüşleri çok güzel eminim tadları da bir o kadar lezzetlidir. Ellerine sağlık...
Sevgiler
Seda

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Rüya gibi bir pasta bu:)) Çoooook beğendim, beğenmemek mümkün değil bence:)
Ellerine sağlık,
Sevgiler....

ebrulitatlar dedi ki...

Müge'cim pasta süper görünüyor. Ellerinze sağlık. Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Çok teşekkür ederim, pasta mükemmel olmuş. Eline sağlık. Umarım hobi olarak başladığın bu uğraşı profesyonel alana taşırsın.
Ayrıca hazırlıklı ol, asıl siparişler bundan sonra.

Başarılar.
Semra

Adsız dedi ki...

öncelikle super olmus..
bole bir maketi nerde temin edebirim acaba ??

Yemekbahane dedi ki...

Merhaba,

Adınız ve email adresiniz olmadığı için buradan yanıt yazıyorum size.
Benimle yemekbahane@gmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz.Size yardımcı olmaya çalışırım.

Teşekkürler,
Müge

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails