21 Ocak 2008 Pazartesi

GÜLLERİN İÇİNDEN ...

İçerisinde "Gül" kelimesi (Çiçek manasında) geçen kaç şarkı biliyorsunuz ? Ben dün bu konuda hayli kafa yordum... Ancak bir yerde tıkandım ... Gülllerin içinden, gülüm benim, beyaz gül kırmızı gül , gül döktüm yollarına falan falan... Ama bir yere kadar ... :)

Hayırdır ? Müge ???? Neye takıldın ?? Niye takıldın ?? Canım neyin var ? İyi misin, hoş musun?

Bunlar sizin sorular... Olası sorular tabii... Daha genişletilebilir...?

Niye sürekli genişletiyoruz, türetiyoruz ??? Ne oluyorrrrr ?? Yemekbahane'ye virüs mü girdi? Bu yazı neden yazılıyor?

Anlatayım dostlar... Bacınız dün kendi bacılarından biri ile bir işe kalkıştı... Tam 11 saat çalıştı.. Ne yapmak için mi ?? Maket pasta :) Bitti mi ? Hayır ... Ama rüyalarında bile o maket var.. ve üzerindeki bilmem kaç tane GÜLler :)

İşte bütün bu sıyırma alametleri ondan...


Aylin bacım ile bir hevesimiz vardı... Yapalım dedik.. Sonuç güzel olacak, kendini belli etmeye başladı...
Bunlar da meşhur güllerin kuruma safhasındaki resimleri...


Buradan duyurulur ! Evlere, düğünlere, nişanlara, kız istemelerine her türlü organizasyonua itina ile gül yapılır :) Çünkü artık kendimi laptopun başında bile gül yapıyormuş gibi hissediyorum :)

Aylin'in eşi ve Engin'ciğim Aylin'in özenle hazırladığı harika kahvaltıdan sonra bizi mutfakta bırakmışlardı, gittiler geldiler, bizi yine orada bulunca "pessss" demekten kendilerini alamadılar...

En azından bir sefer daha bir araya gelmemiz gerekiyor bitirebilmek için.. Ama şu andaki durumu bile beni heyecanlandırmaya yetiyor.. Küçük bir ipucu göstereyim size...




Nedense o kadar çalışmanın sonrasında bugün çok daha yorgun hissederim diye düşünüyordum ama herhalde severek yapılan şeyler insanı o kadar da yormuyor...
Anlayacağınız , bu haftasonum yine bol pastalıydı benim için ... Bu da dün sabah teslim ettiğim , çok zarif bir bayan için hazırlanmış doğum günü pastası...





Afiyetle kalın,


5 yorum:

ab-ı hayat dedi ki...

Ben gül ile ilgili herşeyi çok severken bloğunu açınca beni harika güllerin karşılaması nasılda mutlu etti bu sabah.


Ellerinize sağlık,pastalar helede güller harika...


sevgiler....

Yemekbahane dedi ki...

Sevgili ab-ı hayat,

Güzel mesajın için çok teşekkür ederim.. Ben de hiç yorum göremeyince güller olmamış herhalde diye üzülmeye başlamıştım..

Sevgiler
Müge

ACIBADEM KURABiYESi dedi ki...

Çok nefis görünüyor, eline sağlık...
tüm tarifler süper süper süper...
daha önce nasıl oldu da
rastlamadım bu güzel bloga...

linklerime ekliyorum hemen...

Sevgiler
dilek

Melek* dedi ki...

ay pastalar çok güzel ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

ay ben boyle becerikli pastaci arkadaslari gorunce pek icim gidiyor:)bende olmayinca.MAsallah super bir pasta.Canim bende seni goruyorum ama inannki hayatim oyle yogun akiyorki kendi blogumu bile ite kaka goturuyorum.Ne iyi ettin yazdin.TEsekkur ederim.

sevgilerimle

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails