23 Kasım 2007 Cuma

İÇİMİZDEN BİRİNDEN ERKEN VEDA ...


Yaklaşık 1 yıldır blog sahibi olarak hayatımda ne kadar çok şeyin değiştiğini sık sık vurguluyorum... Sadece tarif yazdığımı sanarken kendimi bulduğum dünyanın ne kadar paylaşımcı ve değerli insanlarla dolu olduğunu hep anlatıyorum.
Anlatamasam da bugüne kadar onların herbirinin, yaptıklarımda ne kadar büyük bir izinin olduğunu görmemek mümkün değil..
Çünkü ben herşeyi okuduğum, gezdiğim bloglardan ve bu blogların herbiri birbirinden değerli sahiplerinden öğreniyorum...Hiç tanımadığım insanlarla sanki kırk yıllık dost gibi yazışıyor, görüştüğümde konuşacak bir sürü konu bulabilecek samimiyette vakit geçirebiliyorum...
Bu duygu meğer ne kadar güçlenmiş... Meğer paylaştıklarımız ne kadar farklı ve özelmiş.. Bunu Yasemin'in bloğunu bugün ziyaret ettiğimde içim cız edince bir kez daha anladım..Bizden biri, bizim gibi... Esra'cığımızı kaybettik.. Kevgir öksüz kaldı...Çok şaşkınım ve üzgünüm....

Tanışmamıştık ama tanışmış gibiydik.. İnanamıyorum hala...

Esra, mekanın cennet olsun!


Müge , Esra için TAZİYE DEFTERİ oluşturdu, buradan erişebilirsiniz...

1 yorum:

Selen dedi ki...

Kevgir Aralık sayısı sevgili Esra için hazırlanıyor. Ayrıntılar burada. Lütfen tıklayın.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails