10 Ekim 2007 Çarşamba

İYİ BAYRAMLAR!

Bu filmi izlediniz mi bilmiyorum ama romantik filmlerden hoşlanıyorsanız çok seveceğiniz bir film olacaktır ....


İşte ne zamandır hayalini kurduğum mesaj... :) Bu akşam kısmet olursa gidiyorum buralardan :)


Bekle beni tatil .....








Bu vesile ile buradan herkese sevdikleri ile güzel, mutlu, sevgi dolu, tatlı mı tatlı bir Bayram diliyorum ....


Bu truffları bayramda ikram edilmek üzere çok zarif bir hanım için hazırladım..









İyi Bayramlar !

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Mutlu bayramlar ve kocaman sevgiler

Aybike Ceylan dedi ki...

Guzel bir bayram diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

gülriz dedi ki...

Mügeciğim, senin ve tüm sevdiklerinin bayramını en güzel duygularla kutluyorum. Daha nice güzel bayramlarda bir arada olmak dileğiyle kocaman öpüyorum.

Not: En sonunda tatil mesajı gelmiş, çok sevindim inan ki. Ama gözlerim parmak arası terlikleri ve deniz kenarındaki şezlongu aradı. Ne de olsa hayalini kuruyordun :))))))

Müge Hüner dedi ki...

Adaşım, en çok ne zamandır hayal ettiğin tatile gidiyor olmana sevindim, iyi dinlen olurmu?

Ve..Bayramını içtenlikle kutlarım canım, ailenle ve sevdiklerinle mutlu bir bayram dilerim.

munevver dedi ki...

Bayramınız kutlu olsun Müge'ciğim. İyi tatiller.

Sevgiyle,
Nane Limon

Hülya dedi ki...

Müge yoksa filmde ki gibi bir tatil mi bu?;)))

Sevgiler ve iyi tatiller...

Adsız dedi ki...

Hayirli bayramlar.

KURABİYE EVİ dedi ki...

Şeker tadında bir bayram gecirmeniz dilegiyle

Unknown dedi ki...

iyi bayramlar vede tatiller:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails