9 Nisan 2007 Pazartesi

HAFTASONU ÇALIŞMALARI

Bu haftasonu çok çalışkandım maşallah :) Önce cumartesi günü küçük İlkyaz'ın doğumgünü partisi için pespembe bir pasta yaptım. İlk kez iki katlı pasta denemesi oldu bu benim için. Diğer bloglarda gördüğüm ve Çikolatalı Pasta grubumuzdaki arkadaşlarımın yönlendirmeleri ve verdikleri taktiklerle iki katlı pasta konusunu bir hüsran yaşamadan sonuçlandırmış oldum çok şükür.İki ayrı boy (20 cm ve 16 cm) pasta yapıp, şeker hamuru ile kaplayım sonrasında birinci katın ortasına tahta çubuklar oturtup diğerini bu çubukların üzerine yerleştirdim.
Pastayı herkes çok beğendi.Bu da beni esas mutlu eden şey oldu. İlkyaz'ın annesi Serap Abla akşam arayıp , herkesin çok beğendiğini söyleyince kalbim yerinden çıkacak kadar heyecanlandım itiraf ediyorum :) Emeğinizin beğenilmesi ve taktir görmesi çok güzel bir his.




Image Hosted by ImageShack.us



Pazar günü ise şirketten arkadaşım Duygu'nun annesi için bir ufak pasta yapmam icabetti.Onu da sarı ve beyaz renklerde yapmaya karar verdim.
Tüm pastaların tarifleri Fener Tutkusu ile aynı...


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Benim için harika bir haftasonuydu umarım sizler için de öyledir..
Herkese iyi haftalar dilerim..

Sevgilerimle,

16 yorum:

Adsız dedi ki...

harika bir pasta,ellerine sağlık...
sevgilerle...
www.denizesintisi.com

ebrulitatlar dedi ki...

Pastalar çok güzel olmuşlar, ilkyaz'ada mutlu yıllar, kolaygelsin, sevgiler..

Pasta Cafe dedi ki...

İki pastan da harika olmuş. Beğenildiğine de çok sevindim senin adına. Hem neden beğenilmesin ki? Ellerine sağlık.
Sevgiler.....

Adsız dedi ki...

Merhaba Müge'ciğim,
Ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar. Özellikle kaplama çok düzgün olmuş tebrike ederim.
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

Muge pastalarin harika gozukuyor :) Ellerine saglik. Pasta yapma aski hepimizi sarmis vaziyette :) Ama gercekten tam anlamiyla stres atmaya bire bir diye dusunuyorum :)
Sevgiler...

Yasemin dedi ki...

pastalar nefis gorunuyor ellerine saglik!! benimde bu hafta ile seker hamurum geldi.. bakalim bende bi supriz yapabilirim bu aralar...

Betül dedi ki...

Mügecim bayıldım ben yine bunlara...Ne şanslılar yiyenler...

Bu arada bana uğra bir ara seni oyuna davet ettim.Ha gelirken pasta getirmeyi unutma:)

Öptüm canım...kolay gelsin.

Unknown dedi ki...

Mügecim ellerine sağlık her ikiside harika olmuş. Sonuçda tatlı yorgunluk olduğuna eminim. Helede beğenildimi tüm yorgunluklar uçup gidiveriyor değilmi. Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Müge , Çok güzel olmuşlar. Darısı başıma :)) bu hafta ilk şeker hamuru kaplamamı yapacağım .. Kendim için .. Bu hafta benim doğum günüm var da:))

sevgiler

Adsız dedi ki...

Müge tek kelimeyle harikasın... elelrine sağlık..

hayat dedi ki...

Müge!ciğim, bu ne hamaratlık böyle pastalar nefis görünüyor. Tabiki bütün övgüleri hak ediyor.Ellerine emeğine sağlık.
Sevgilerimle...

Hülya dedi ki...

Sarı pastanın havası çok hoş geldi bana;)Ellerine sağlık...

Yemekbahane dedi ki...

Merhaba,

Ne mutlu sizlerin övgülerini almak..Çok teşekkür ediyorum.
Deneme niyetinde olanlara bol sans dilerim..Ama suna eminim ki cok keyif alacaksınız pastanız bittiginde..

Sevgiler
Müge

Adsız dedi ki...

Müge cim,
yaptığın herşey süper oluyor, beğenmemek kıskançlıktır sadece :) bizim kızlar siteni inceliyor, davet sofralarına kopya çekiliyor haberin olsun
ciao!

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Müge'ciğim
SOBE SOBEEEE
Ayrıntılar yeni blogumda
Sevgiler,

Unknown dedi ki...

Mugee'cim,
ay inanmiyorum yaa...ben boyle bu yapilanlari hayran hayran izleyip kendi beceriksiligimi ayipliyorum...Su pasta olayina bayildim ya.Seker hamuru neyin.Ne cahilim ben.Sart oldu bendemi denesem:))becerrimiyimkii:))daha seker hamurunun ne oldugunu nasil yaolidigini bile bilmiyorum:))

ders verin bana yawss:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails