10 Şubat 2007 Cumartesi

ÖĞRENMEYE DEVAM...

Image Hosted by ImageShack.us

Paylaştıkça keyfi artıyor hayatın.İletişim ve katkılar oldukça daha da anlamlı oluyor herşey.Bilgiyi ve deneyimleri paylaşmak, öğretmek ise ayrı bir incelik..Ben iki haftadır cumartesi günlerini bilgi ve deneyimlerini günümüzün yettiğince benimle paylaşan sevgili Burcu ile geçiriyorum ve ne kadar mutluyum size anlatamam...Hep atmak isteyim vakitsizlikten atamadığım adımlarımı Burcu sağolsun sabırla elimden tutarak attırıyor bana :)
Bugün de geçen hafta olduğu gibi pandispanyamı alıp çaldım Burcu'nun kapısını...

Image Hosted by ImageShack.us

Yine şeker hamuru üzerine çalıştık, bol bol çiçek yaptık, pastamızı süsledik...
Sabırla anlatışı sayesinde bugün de geçen hafta öğrendiğim gül figürünü biraz daha ilerletme bunun yanında da karanfil öğrenme şansım oldu...
Dersimiz :) bitince de en büyük ödül benim oldu...

Image Hosted by ImageShack.us

Kocaman bir fincan çay eşliğinde Burcu'nun en son yaptığı o müthiş cupcakeler ve enfes kurabiyeler...


Bir sonraki dersimiz kurabiyeler üzerine...Çok heyecanlıyım :))

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok şık şeyler yapmışsınız. Ellerinize sağlık...

Adsız dedi ki...

pastanız harika görünüyor karanfil yapımını resimlerle gösterirseniz çok mutlu olurum
hoşcakalın

hayat dedi ki...

Müge.ellerine sağlık pasta muhteşem hele güllerin güzelliği emek ve sabır işi, sanki ressamın elinden çıkmış resim gibi

görüşmek üzere sevgiler..

seyabb dedi ki...

çok şık

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails