3 Şubat 2007 Cumartesi

ŞEKER HAMURU TECRÜBESİ

Image Hosted by ImageShack.us


İnsanın mutlu oldığu şeylere vakit ayırabilmesi, sevdiği ve zevk aldığı şeylerin peşinden gidebilmesi ne güzelmiş.Bu düşünceyle başladığım blog hayatımda hergün benim için daha da keyifli daha da güzel olmaya başladı.Zaten hep başından beri dediğim gibi esasen YEMEKBAHANE mühim olan sevdiğiniz şeylere vakit ayırabilmek...
Yoğun ve yorucu iş hayatımın içine mutfak tutkumu ekleyince hayat bana sanki daha güzel ve anlamlı gelmeye başladı.Kendi kendime yaptıklarımın yanında bir de öğrendiklerim de katılınca hevesim daha da artıyor.Bir de bu arada yeni yeni arkadaşlar edinmek daha da keyifli gerçekten.

Yukarıda resmini gördüğünüz pastayı cumartesi günü sevgili Burcu (Pastacı) ile çalıştık.Bana tüm içtenliği ve paylaşımı ile şeker hamurunu ve gül modellemeyi gösterdi.Vaktin nasıl geçtiğini anlamadım diyebilirim.

Günün sonunda pastamız ortaya çıktığında çok mutlu oldum:) Burcu'nun şık kutusunda pastayı eve getirdim ve eşime ve üst kat komşularımıza ikram ettim :)

Bir sonraki dersimizi iple çekiyorum :) Sırada başka çiçekler var ..Haa bir de pandispanyanın püf noktalarını öğrenmem icap edecek...

Herkese sevgiler,

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Benim de c.tesi günü şeker hamurlu bir çalışmam oldu.Eğlenceli ama çok yorucuydu benimkisi...Yeşil çalıştım ben de...Senin ki de ilk çalışmaya göre çok iyi.Tebrikler.

kamiş dedi ki...

Merhaba Müge, bu pastayı yalnız mı çalıştın? ilk denemeye göre bayağı iyisin anlaşılan. Bu kadar işinin yanısıra mutfağa da vakit ayırman harika birşey.. Sana daha daha başarılar diliyorum. Sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba Müge çok güzel ve başaralı bir pasta olmuş ellerine sağlık. Şimdiye kadar kendim hiç bu şeker hamurunu denemedim. Ama böyle pastaları görünce cesarteim geliyor.... Nesrin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails