24 Aralık 2018 Pazartesi

2019 YILBAŞI SOFRASI VE AVOKADO SALATASI



Hemen hemen her sene yaptığım gibi yine yılbaşı akşamı öncesinde temaya uygun bir sofra kurdum ve hemen sizinle bunu paylaşıyorum.

Yeni eve taşındığımız için ziyaretimize gelen misafirlerim için hazırladığım akşam yemeği sofrasını hem düzen hem de içerik olarak yılbaşı ruhuma uygun kurguladım :)


Yıllar önce Mudo'dan aldığım ve sadece yılbaşı zamanında kullandığım kırmızı suplalarım yine günyüzüne çıktılar ... 
Geçen hafta Eminönü'nde bulduğum kütük ise ortaya centerpiece olarak kullanıldı. Tabii ki üzeri evdeki diğer süslemelerle dekore edilerek..
Temaya uygun peçetelerimi ise iki sene önce Berlin'den almıştım.. Yaşasın kirliçıkıcılık :)


Menü'de ise yılbaşı konsepti elbette hakimdi .. 
Bunların hiç birinin henüz tarifi blogda yok, beni bilirsiniz ben hep yeni yaparım :)
Sırayla yazacağım inşallah !!


* Közlenmiş domates çorbası
* Etli yaprak sarma (annem hazırladı)
* Avokado salatası - tarif hemen aşağıda olacak
* Narlı maydanoz salatası
* Yeşil elmalı kereviz salatası
* Babagannuş
* Tereyağ soslu fırında tavuk
* Kestaneli & bademli pilav
* Kütük pasta
* Hayrabolu tatlısı


Gelelim instagram hesabında en çok soru alan salataya.. 



Avokado Salatası

Malzemeler:
  • 2 adet çok çok ama çok olgun avokado 
  • 1,5 su bardağı taze lor peyniri
  • 1 avuç ince kıyılmış maydanoz
  • 10 adet cherry  (kiraz) domates ufak doğranmış
  • 1 adet limon
  • 2 yemek kaşığı zeytinyağ
  • 1 diş sarımsak (ezilmiş)
  • tuz
Yapılışı:
  1. Avokadoları soyup iyice eziyoruz.
  2. İçine zeytinyağ hariç tüm malzemeleri koyup iyice karıştırıyoruz.
  3. Servis tabağına alıp üzerine zeytinyağ gezdiriyoruz.
Afiyetle, sağlıkla


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails