26 Eylül 2013 Perşembe

ARAS'IN İKİNCİ YAŞ DOĞUMGÜNÜ PARTİSİ

 
 
Huuu huuuu .. Aras neredeyse 3 olacak der gibisiniz, tanıyanlar, biliyorum :)
Tembellik mi, teknolojisiz kalmak mı, yoğunluk mu adını bilemediğim bir şey..
Ama doğru kuzucuk artık 29 aylık ama ben ancak yazıyorum 2. yaş gününü... Hiç yazmamış olmaktan iyidir düşüncesi ile..
 
Geçen sene.. İlk doğumgününde renkler üzerinden tema kurma fikrini benimsemiş olarak bu sene de aynı yöntemi izlemeye karar verdim. Aslında çok çizgi film karakterleri vb şeylere merakım yok, hazır o da bu bilinçte değilken bundan faydalanıyorum sanırım ki iki senedir daha ziyade kendi gözüme hoş gözüken temalar üzerinden ilerliyorum.


3 renk seçme temasını bu sene sarı-siyah-beyaz olarak kafamda kurguladıktan sonra bunu Aras için en uygun formata nasıl getirebilirim diye düşünmeye başladım.
Aslında çok zorlanmadım çünkü Aras Penguenleri çok sever :) İşte benim renklerime uygun bir karakter "penguen" .. alan mutlu - veren mutlu :)


 
Kendi partini kendin yap metodu ile yapılan bu parti sonuç olarak çok içime sindi.. Gelenler de biz de çok mutlu olduk diyebilirim..
 
Mekan olarak otopark sıkıntısı olmayan, içinde çocuk oyun alanı bulunan, açık-kapalı salon imkanı barındıran, her iki yakanın da rahat ulaşım sağlayacağı bir mekanı kullanıyorum. (Nakkaş Kebap)Babyshower partimden beri aynı mekanı kullanıyorum diyebilirim.
 
Basılı malzemeleri, menü kartları, bannerları, peçetelikleri, dilek kartlarını penguen teması ile ben tasarladım ve ozalitçide bastırdım.. Kesme işini Sinemim ve Sedam ile içinde makarnalı bir aktivite gününde hallediverdik :)
 
Büfe için bir pano hayal ediyordum.. Üzerinde Aras 2 yaşında yazan.. Ama bunu ben çizeyim istiyordum, nasıl olabilir diye araştırdığımda kara tahta boyasını buldum ... Büyük bir kartonu bu boya ile boyadım ve üzerine tebeşir ile kocaman bir penguen çizdim, fotoğraf çektirmek için de hoş bir fon oldu :)
 

 
Sarı, siyah, beyaz krafon kağıtlarından tek renk, çift renk, büyük, küçük farklı boyutlarda kağıt ponponlar yaptım, fonumu süslemek için..
(Malesef fotoğrafları ben çekemediğim için bannerlar daha tam ortalanmadanki pozlar var:( )
Penguen temalı kurabiyeler, cakepoplar ve pasta, hepsini ben yaptım valla canım çıktı :)
İkramlıklarda ise imece metodu yine çalıştı..
Bu konuda işinin ustası Münevver ablacığımın desteğini alarak büfemi daha da zenginleştirdiğimi söyleyebiliriz..
Hele ki sarı beyaz makaronlar büfenin yıldızı oldu diyebilirim..





Bir destekçim daha vardı.. İtinalı işlerin ismi Zeynep ! Çocuklara maske mi yapsak dedim o bana, maske, hediye çantası, papyon ve hatta şapka bile yaptı :) Yani anlayacağınız ben istedim bir göz Zeynep bana dünyaları veriverdi :)
 

 Böyle yazarken kolaymış .. ama yapması uzundu valla ne yalan söyleyeyim .. Aras uyur, müge çalışır hashtagi ile instagramda adım adım paylaştım zaten, bilenler biliyor :)
Sözün özü.. ben partileri partiler beni sever .. yıldın, bir daha yapmazsın herhalde diyenlere sözüm şu.. yokkkkk valla yine yapıcam :)

Gel gelelim partinin özeline, kara yağız oğluma ...

Bugün anlamıyor belki ne döndüğünü.. sadece pastasına şaşkın bakıveriyor.. ama biliyorum içinde birikiyor mutlu anlar..zaten tek temennim de güzel anlarının birimi çok olsun gönlünde...

Benim güzel oğluma daha nice partiler nasip olsun..

Afiyetle & sağlıkla,


12 yorum:

Ebrushka Blog dedi ki...

Mutlu yaşlar diliyorum, çok güzel hazırlanmışsınız :)

Deniz Alter dedi ki...

Aras'a mutlu yıllar dilerim, parti çok güzel gözüküyor, ellerinize sağlık:)

Unknown dedi ki...

işte beklediğim post:) herşey harika görünüyor biliyorsun değil mi sen bir harikasın :)
küçük beyin nice nice yaşları olsun.

Unknown dedi ki...

Müge'cim harikalar yaratmışsın, eline sağlık...sonunda resimleri görebildik :)

Yemekbahane dedi ki...

Sevgili Ebru çok teşekkür ediyorum iyi temennilerin için

sevgiler

Yemekbahane dedi ki...

Merhaba Deniz, çok teşekkür ederim

Sevgiler,

Yemekbahane dedi ki...

aylinciğim, sağol varol ... ne kadar güzel iltifatlar bunlar..
sevgiler

Yemekbahane dedi ki...

zeynepciğim sayende güzelleşti o parti.. ellerine sağlık senin de..

bir gün belki beraber :) aahhhh hayallerrrr hayallerrrrr

Mutfak Dili dedi ki...

Hayirli saglikli nice yillara olsun..
Masallah cook tatli olmus hersey..
Pasta super olmus..

Unknown dedi ki...

İyi yıllar dilerim. Tabela

Unknown dedi ki...

iyi yıllar diliyorum. Tabela

Harbiyiyorum.com dedi ki...

Mutlu Yıllar Aras bebişko :) Daha nice güzel yaşlara tüm sevdiklerinle inşallah.

Sevgiler Müge'cim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails